خیز «امید» فوتبال ایران برای ماموریت بزرگ/ یک بازی کلید طلایی است

تیم فوتبال امید ایران برای این که بتواند به مرحله دوم انتخابی المپیک پاریس صعود کند، یک حریف قدرتمند را پیش رو دارد که میزبان هم هست و نمی خواهد در خانه اش دچار مشکل شود.

90 البرز- تیم فوتبال امید ایران که خود را برای حضور در مرحله انتخابی المپیک پاریس آماده می کند، از روز یکشنبه تمریناتش را در ازبکستان آغاز کرد تا برای برگزاری سه دیدار سخت و البته سرنوشت ساز آماده شود.

ملی پوشان امید که بار و فشار سنگین چند دهه صعود نکردن این تیم به المپیک را روی دوش خود احساس می کنند، این بار با رضا عنایتی سرمربی جوان و کم تجربه در مسیر صعود به المپیک قرار گرفته اند و باید در اولین گام به مصاف سه تیمی بروند که در میان آنها ازبکستان سخت ترین حریف است.

تیم امید ایران در مرحله انتخابی مقدماتی المپیک پاریس بایستی با تیم‌های ازبکستان، هنگ کنگ و افغانستان رقابت کند.دیدارهایی که از روز چهارشنبه هفته جاری به میزبانی شهر تاشکند برگزار خواهد شد.

شاگردان رضا عنایتی برای صعود به مرحله بعد باید صدرنشین شوند تا به عنوان تیم اول به مرحله بعد انتخابی المپیک که با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد راه پیدا کنند.

خیز «امید» فوتبال ایران برای ماموریت بزرگ/ یک بازی کلید طلایی است
رضا عنایتی کار سختی برای رساندن امیدها به مرحله بعد دارد

در مسابقات مرحله اول انتخابی المپیک تیم ها در ۱۱ گروه به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت که در پایان این مرحله تیم های اول به طور مستقیم راهی مرحله بعد خواهند شد و چهار تیم از بهترین تیم های دوم هم به این جمع اضافه می شوند تا به همراه قطر که میزبان مرحله نهایی انتخابی المپیک در قاره آسیاست، ۱۶ تیم را تشکیل دهند.

با توجه به شرایط صعود تیم ها، ملی پوشان امید کشورمان راه و کار سختی به ویژه برابر ازبکستان میزبان دارند تا بتوانند با عبور از این تیم راهی مرحله بعد شوند. پیروزی پرگل برابر هنگ کنگ و افغانستان و گرفتن امتیاز از ازبکستان می تواند شانس صعود ایران به مرحله بعد از افزایش دهد.

در صورتی که ملی پوشان کشورمان برابر ازبکستان به پیروزی یا تساوی نرسند، کارشان برای صعود بسیار سخت خواهد شد. به همین خاطر دیدار با ازبک ها کلید طلایی صعود به مرحله بعد است و شاگردان رضا عنایتی باید تمام تمرکز خود را روی این دیدار بگذارند تا با کسب امتیاز شانس صعود را افزایش دهند.