میزبانی البرز از مسابقات ورزش های رزمی و بدنسازی کارگری کشور

رییس هیات ورزش های کارگری استان البرز گفت: این استان در نیمه دوم سال جاری میزبان مسابقات ورزش های رزمی و بدنسازی کارگری کشور در بخش بانوان و آقایان خواهد بود.

«خلیل عبداللهی» به ظرفیت های ورزش کارگری استان صنعتی البرز پرداخت و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ تیم ورزش های کارگری این استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه هیات ورزش های کارگری استان البرز متشکل از ۲۸ انجمن ورزشی فعال است، اظهار کرد: در این رشته های ورزشی یک هزار و ۵۰۰ ورزشکار کارگری به صورت حرفه ای فعالیت می کنند ضمن اینکه در سال گذشته ۱۴۷ رویداد ورزشی و ۵۵ پویش دوشنبه های ورزش کارگری در این استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این هیات ورزشی متولی ورزش در کارخانه ها و واحدهای تولیدی است، گفت: ورزش کارگری استان ۲ مجموعه مستقل ورزشی در هشتگرد و کرج دارد در عین حال که ورزش کارگری تعامل خوبی با صنایع و اداره کل ورزش و جوانان دارد و برای تمرین و مسابقات کارگری از فضاهای ورزشی این دو بخش استفاده می کنیم.

عبداللهی افزود: در سال های گذشته تیم های کاراته، کشتی فرنگی و فوتبال شهرداری کارگران البرز در مسابقات جهانی حائز رتبه های قهرمانی شدند.

وی مجموعه ورزشی کارگران کلاک را یکی از مجهزترین مجموعه های ورزشی دانست و اظهار کرد: خوابگاه ۱۰۰ تختخوابی این مجموعه با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید ضمن اینکه یک مجموعه ورزشی کارگری در اشتهارد نیز در حال ساخت است که تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رییس هیات ورزش های کارگری استان البرز تعداد بیمه شدگان کارگری استان را ۴۲۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت: این بیمه شدگان با خانواده هایشان حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر هستند که علیرغم کم بودن تعداد زیرساخت های ورزشی، ورزش کارگری استان را به خوبی پیش می بریم.