کادر فنی تمام تلاش خود را برای آماده سازی تیم به کار گرفته است.

مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان البرز گفت: تجربه نشان داده در مسیر سخت لیگ دو فوتبال کشور نباید روی حمایت مسئولان حساب کنیم و دلگرمی وحامی اول و آخر ما فقط مردم البرز هستند.

حمید کریمی صبح امروز شنبه در نشستی خبری با اصحاب رسانه  اظهار کرد: با توجه به بی مهری هایی که در فصول گذشته شاهد بودیم و شانس صعود ما به لیگ دو را گرفت قصد تیمداری نداشتیم وحتی تا فروش تیم هم پیش رفتیم اما اتفاقات دست به دست هم داد تا بار دیگر شهدای رزکان به لیگ فوتبال کشور بازگردد.

وی افزود: تیم خیلی دیر کار خود را شروع کرد و بسیاری از بازیکنان فصل گذشته را نداریم اما با همه این شرایط تیم با بهره گیری از ظرفیت خود استان و چند بازیکن غیر بومی شکل گرفته و کادر فنی تمام تلاش خود را برای آماده سازی تیم به کار گرفته است.

کریمی بیان کرد: ما نشان داده ایم تیم روزهای سخت هستیم و قطعا در فصل جدید نیز تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا نماینده شایسته ای برای البرز باشیم.

مدیر عامل باشگاه شهدای رزکان البرز با بیان اینکه دیگر علاقه ای به ابراز گلایه از مسئولان شهری و استانی ندارد گفت: بارها گفته ایم اما توجهی نمی شود بنابراین دلیلی برای تکرار آن وجود ندارد خود مردم و رسانه ها در جریان مسایل هستند. ما روی پای خودمان ایستاده ایم و تنها حامی اول و آخر ما مردم شریف استان هستند و به عشق آنها وبه یاد و نام شهدای سرافراز در این مسابقات حاضر می شویم و قطعا خود آنها کمک خواهند کرد تا شرمنده مردم نشویم.

وی در پایان با اشاره به اضافه شدن تیم هندبال بانوان به رشته های زیرمجموعه باشگاه گفت: در شان دختران البرزی نبود که به نام استانی دیگر در لیگ برتر هندبال حاضر شوند لذا با همراهی ریاست هیات هندبال این تیم با نام شهدای رزکان در فصل جدید حاضر شده و کمک خواهیم کرد تا بهترین جایگاه برای تیم شایسته البرز رقم بخورد