ورزش البرز به معنای واقعی مظلوم است/ چرا جلسه شورای عالی ورزش برگزار نمی شود؟

رییس هیات هندبال استان البرز با انتقاد شدید از عدم توجه مسئولان ارشد استان به حوزه ورزش گفت: متاسفانه باید گفت ورزش در استان پر استعداد البرز بسیار مظلوم است.
به گزارش 90 البرز، مرتضی خادمی صبح امروز شنبه در حاشیه نشست خبری باشگاه شهدای رزکان البرز اظهار کرد: جای تاسف است که بگویم ورزش و ورزشکار در این استان تنها مانده اند و هرچه داد و شیون می کنیم به کسی بر نمی خورد.
وی افزود: مسئولان استانی شفاف بگویید چه کاری برای توسعه ورزش و حل مشکلات آن کرده اید. ما که هر چه فکر می کنیم چیزی به ذهنمان نمی آید و خوشحال می شویم که شما به یادمان بیاورید.
خادمی که با تلاش و مشقت فراوان تیم بانوان خود را راهی لیگ برتر هندبال کشور کرده در ادامه گفت: اگر حمایت و همراهی حمید کریمی نبود معلوم نبود بتوانیم امسال شرایط حضور دختران خود را در لیگ برتر مهیا کنیم . سوال من این است که چرا باید همه بار ورزش بر دوش افرادی چون حمید کریمی باشد و نقش مسئولان استانی و شهری در این بین دقیقا چیست؟
رییس هیات هندبال استان البرز بیان کرد: جلسه شورای عالی ورزش چندین ماه است که برگزار نشده و همین مساله خود گویای میزان اهمیت ورزش در نزد مسئولان استانی است. همین نوع رفتارها سبب شده جایگاه ما در بحث مدال آوری افت کند و نتیجه آن به خوبی در بازی های آسیایی هانگژو مشهود است.
وی در پایان گفت: خواهش دارم رسانه ها مطالبه گر باشند و علل بی مهری مسئولان به ورزش را جویا شوند. جامعه ورزش از این نوع نگاه و رویکرد مسئولان خسته و دلزده شده و قطعا با این شرایط روزهای خوبی در پیش نخواهد بود.
انتهای پیام