تیم رعد پدافند نماینده البرز در لیگ یک هندبال کشور شد

رییس هیات هندبال استان البرز گفت: تیم هندبال رعد پدافند آقایان نماینده این استان در لیگ یک کشوری شد.

90 البرز- «مرتضی خادمی» با اشاره به برگزاری قرعه کشی مسابقات لیگ یک کشوری هندبال، افزود: تیم رعد پدافند تیم هایی را که باید در این لیگ با آن ها به رقابت بپردازد شناخت و از ۲ یا سه هفته آینده مسابقات لیگ یک آغاز خواهد شد.

وی به حضور تیم هندبال شهدای رزکان در لیگ برتر کشور نیز اشاره کرد و گفت: چهار هفته از برگزاری مسابقات این لیگ گذشته که شهدای رزکان در هفته چهارم در کرج میزبان نفت گاز گچساران بود و موفق به برتری بر این تیم شد.

وی اظهار کرد: در هفته جاری که هفته پنجم این مسابقات است شهدای رزکان برای بازی با تیم سپاهان عازم اصفهان می شود.

خادمی به برگزاری اردوی تیم ملی جوانان نیز اشاره کرد و گفت: البرز در این اردو پنج نماینده دارد که بیانگر جایگاه خوب البرز در این رشته ورزشی و همچنین وجود نماینده های خوبی در رده های پایه هستیم.

دروازه بان البرزی سنگربان تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی المپیک

رییس هیات هندبال استان البرز در ادامه به برگزاری مسابقات انتخابی المپیک اشاره کرد و افزود: «محمد سیاوشی» دروازه بان البرزی تیم ملی ایران عازم این مسابقات شده و تاکنون سنگربانی سه مسابقه را عهده دار بوده است.

وی تصریح کرد: در این مسابقات تیم ملی ایران موفق به برتری بر تیم کویت شد ولی بازی با ژاپن را واگذار کرد و روز گذشته نیز از تیم قزاقستان برد ضمن اینکه فردا دوشنبه نیز با تیم ملی بحرین رقابت می کند که اگر موفق به پیروزی بر این تیم شدیم به مرحله بعد صعود می کنیم.