مدال برنز محیا دست پاک تاریخی بود/ تقدیری کم نظیر از این دختر اسکیت باز البرزی خواهیم داشت

رییس هیات اسکیت استان البرز کسب مدال ارزش و تاریخی اسکیت باز استان البرز در مسابقات قهرمانی آسیا را اتفاقی بزرگ برای این رشته ورزشی عنوان کرد وگفت: به شکلی ویژه و کم نظیراز محیا دست پاک تقدیر خواهیم کرد.

به گزارش 90 البرز، سروش خندان دل اظهار کرد: استان البرز در مسابقات قهرمانی آسیا 2 نماینده شایسته داشت. مژده شعبانی در فری استایل و محیا دست پاک در سرعت دونماینده ارزشمند البرز در تیم ملی بودند که هر دو با عملکردی ارزشمند برگ زرین جدیدی را برای اسکیت البرز رقم زدند.

وی افزود: در رشته سرعت و در ماده ۱۰۰ متر بانوان رده سنی بزرگسالان محیا دست پاک کاری ارزشمند را رقم زد و توانست برای نخستین بار در تاریخ این رشته ورزشی برای کشورمان کسب مدال کند.

این مسئول تصریح کرد: این افتخار برای اسکیت سرعت بعد از ۱۷ سال رقم خورده و محیا دست پاک اولین ملی پوش استان البرز هستند که موفق به ثبت این مهم شده است.

خندان دل ادامه داد:همچنین  مژده شعبانی قهرمان تیم ملی فری استایل( اسپید اسلالوم) که به این مسابقات اعزام شده بود در دیدار رده بندی با سه هزارم ثانیه اختلاف ،به مقام چهارمی آسیا رسید.

متولی اسکیت البرز در پایان با بیان اینکه هیات استان با حمایت حامی مالی و اسپانسرخود یعنی شرکت ctp تقدیری شایسته وبی سابقه از خانم محیا دست پاک خواهد داشت گفت:هدیه یک میلیارد ریالی برای تقدیر از محیا دست پاک در نظر گرفته ایم و  امیدواریم با توجه به اهمیت افتخار کسب شده مسئولان شهری واستانی نیز دراین رابطه تقدیر شایسته را از این ورزشکار ارزنده به عمل بیاورند.