شعبه دوم والیبال ایران اینجاست!

 پس از گذشت پنج هفته از لیگ برتر والیبال ترکیه تیم‌هایی که دارای لژیونر ایرانی هستند، صدر و وسط و قعر جدول را از آن خود کرده‌اند. لیگی که بیشترین لژیونر را در خود جای داده است.

تیم فنرباغچه که مهدی جلوه سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد با کسب پنج برد و بدون شکست و تنها با دادن یک ست در رتبه اول جدول رده‌بندی قرار دارد.

تیم آلانیا اسپور با ستاره ایرانی خود بردیا سعادت با چهار پیروزی و یک شکست در رتبه پنجم جدول قرار دارد، تیم آلانیا تازه به لیگ برتر ترکیه صعود کرده است و علاوه بر بردیا سعادت، گئورگی سگانوف پاسور‌ ملی پوش تیم بلغارستان را هم دارد.

 

1950729

در رتبه ششم تیم اسپور توتو قرار دارد که پس از دو شکست در هفته اول و دوم به سه پیروزی متوالی دست پیدا کرد و خود را به رتبه پنجم رساند. مرتضی شریفی دریافت کننده تیم اسپور توتو ستاره تیمش در هفته سوم و چهارم بود.

اما وضعیت دیگر تیم‌های دارای لژیونر ایرانی خوب نیست. تیم هاتای با محمد بربست قطر پاسور مهابادی‌اش با یک پیروزی و چهار شکست در رتبه یازدهم قرار دارد. اما بدترین نتیجه برای تیم‌های جیزره بلدیه اسپور و بیگادیچ است که تیم جیزره با آرمین افشین فر و احسان دانش دوست و بیگادیچ با طیب عینی و بهنام ابراهیمی در رتبه سیزدهم و چهاردهم بدون هیچ بردی قرار دارند.

لیگ برتر والیبال ترکیه با حضور چهارده تیم آغاز شده است و در پایان دور مقدماتی تیم‌های اول تا چهارم مستقیم به نیمه نهایی می‌روند و تیم‌های پنجم تا هشتم برای رتبه‌های پنجم تا هشتم خواهند جنگید.