رحیمی: مذاکره‌‌ای برای واگذاری امتیاز سایپا به استان البرز نداشته‌ایم

معاون ورزشی باشگاه سایپا گفت: مذاکره و صحبتی نشده و فقط مذاکره‌ای که با اداره کل ورزش و جوانان استان شده این بوده که مسابقات ما در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال در البرز برگزار شود.

90 البرز- محمد رحیمی عضو هیئت مدیره باشگاه سایپا با اشاره به اینکه بازی‌های این تیم در لیگ دسته یک فوتبال کشور در استادیوم انقلاب کرج در حال برگزاری است گفت: باشگاه سایپا این آمادگی را دارد فعالیت‌های ورزشی خود را نه‌تنها در رشته فوتبال بلکه در سایر رشته‌ها در استان البرز توسعه دهد.

وی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر برنامه‌ریزی برای واگذاری امتیاز سایپا به البرز ادامه داد: مذاکره و صحبتی نشده و فقط مذاکره‌ای که با اداره کل ورزش و جوانان استان شده این بوده که مسابقات ما در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال در البرز برگزار شود که تاکنون نیز همکاری‌های خوبی در این رابطه از سوی این اداره و هیئت فوتبال صورت گرفته است.

رحیمی سابقه حضور سایپا در البرز و ایجاد شور در میان جوانانی را از مهم‌ترین مزایای حضور این تیم در استان عنوان کرد و گفت: سایپا به دنبال این است که برنامه‌های توسعه‌ای و در کنار آن اجرای طرح‌های آموزشی را نیز در البرز پیاده‌سازی کند. از دیگر پیشنهادات ما با هدف طرح‌های توسعه‌ای در این استان، ایجاد شرایطی برای انجام بازهای تیم والیبال سایپا که در رقابت های سوپر لیگ حضور دارد در البرز است.  هدف ما این است که با استفاده از ظرفیت‌های زیرساختی استان البرز علاوه بر حضور تیم‌های سایپا در رشته‌های مختلف از جمله تنیس روی میز، فوتسال، فوتبال و والیبال در بخش‌های آقایان و بانوان که نه‌تنها موجب ارتقای سایپا و متعاقب آن تیم های البرزی می‌شود زمینه‌ای را برای توسعه زیرساخت‌ها به عنوان مثال در باشگاه انقلاب کرج ایجاد کنیم.

معاون ورزشی باشگاه سایپا با اشاره به اینکه این باشگاه در بخش‌های مختلف از توسعه زیرساخت‌ها گرفته تا آموزش و تربیت نسل جدیدی از ورزشکاران در رشته‌های مختلف به رونق ورزش البرز کمک کند، تأکید کرد: اینکه امتیاز سایپا به البرز منتقل شود موضوعی در سطح کلان است و تاکنون در این رابطه نیز مذاکره‌ای صورت نگرفته است اما جدا از این مهم می‌توان با افزایش همکاری‌ها بین بخش ورزش استان و سایپا شاهد تحولی خوبی هم برای این باشگاه و هم ورزش البرز باشیم.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری رقابت‌های تیم فوتبال البرز در ورزشگاه انقلاب کرج گفت: اینکه هم تمرینات و در کنار آن رقابت‌های ما در این باشگاه انجام شود نه تنها زمینه حضور تماشاگران بیشتری را فراهم خواهد کرد بلکه می‌توان از این ظرفیت برای نگهداری و ارتقای این ورزشگاه بهره برد.

وی با اشاره به انجام چند بازی تیم سایپا در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور در ورزشگاه انقلاب کرج گفت: مردم البرز هیچ وقت سایپا را از خود جدا ندانسته و با حضور هواداران و ورزش دوستان استان در استادیوم و تشویق تیمی که در واقع ریشه در البرز دارد می‌توانیم شاهد اتفاقات بسیار خوبی هم برای ورزش البرز و هم سایپا باشیم.