همایش همیاران “پویش نجات قطره‌ها”در پارک ملی ایران کوچک برگزار شد

همایش همیاران “پویش نجات قطره‌ها” روز ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲ در عمارت مسجد فهرج پارک ملی ایران کوچک به مناسبت جشن سی‌امین رویداد، با حضور مدیران، اصحاب رسانه و فعالان محیط زیستی برگزار شد.

90 البرز- پویش نجات قطره‌های روز دوشنبه بنا بود در دو بخش نشست خبری و نقاشی دیواری مسئولان و خبرنگاران همراه با فرزندانشان برگزار شود که به دلیل بارندگی بخش دوم به آینده نزدیک موکول شد.  این پویش به همت شرکت آب منطقه‌ای البرز، پایگاه خبری هزار و یک شهر و شرکت رنگسازی نیپون برگزار می‌شود. در همایش روز بیست‌ونهم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نیز که در تعدادی از رویدادهای پیشین همکاری کرده بودند، مشارکت داشتند.

در این همایش دو کودک خردسال و با استعداد کرجی هم حضور داشتند؛ علیرضا رادفر نیا ۱۰ ساله که آثار نقاشی ارزشمند او با موضوعات محیط زیستی در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی حائز رتبه‌های برتر شده و روشا تائبی، کودک ۱۱ ساله که به نقاشی و تولید بشقاب‌های سرامیکی با ضایعات کارگاه‎هاي سراميك و سفال مي‌پردازد.

دست‌سازه‌های روشا و نقاشي‌هاي عليرضا، هدايايی بود كه از سوی پایگاه خبری هزار و یک شهر به مدیران همراه در پویش تقدیم شد. هم‌چنین از تلاش‌ها و زحمات کادر اجرایی پویش نجات قطره‌ها تقدیر به عمل آمد.

دکتر زمانی؛ عضو هیات مدیره شرکت مدیریت منابع آب ایران، مریم مرادی؛ مشاور امور بانوان شرکت آب منطقه‌ای تهران، و مسعود محمدی؛ رئیس شورای اسلام شهر کرج نیز در این همایش حضور داشتند.

پذیرایی متفاوت و کودکانه این رویداد اشکال مربوط به آب هنرِ شیرینی‌کده قاصدک و چری‌کوکی بود. آب‌میوه-بستنی تاملی نیز اسپانسرینگ تأمین آب‌میوه پذیرایی را بر عهده داشت.