تمرین فوتبالیست‌های فردیس در روستاهای ملارد/ نیمه‌کاره‌ماندن تنها زمین چمن

رییس هیات فوتبال فردیس با اشاره به ضعف شدید زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان به خصوص در رشته فوتبال گفت: فوتبالیست‌های فردیسی برای انجام تمرین به دلیل نبود زیرساخت‌ها در روستاهای شهرستان ملارد تمرین می کنند.

90 البرز- داود عنبرستانی با بیان اینکه حدود هفت هزار بازیکن رشته فوتبال در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند، افزود: با وجود چنین ظرفیت‌هایی به دلیل نبود زیرساخت، تمرین و مسابقات بازیکنان در زمین‌های فوتبال روستاهای ملارد انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان فردیس با جمعیتی بیش از ۷۰۰ هزار نفر و فعال‌بودن هفت‌هزار نفر در رشته ورزشی فوتبال فاقد حتی یک زمین فوتبال استاندارد است، اظهار کرد: البته پیش از این قرار بود که یک زمین چمن مصنوعی در این شهرستان احداث که پیمانکار آن از مرداد ماه مشخص و حتی هدف گذاری شده بود که تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ قطعه نخست آن تحویل داده شود.

عنبرستانی تاکید کرد: عملیات احداث این زمین چمن‌مصنوعی نیمه‌کاره مانده و با روندی که در پیش‌گرفته شده بعید به نظر می‌رسد که تا بهمن ماه امسال به پایان برسد.

رییس هیات فوتبال شهرستان فردیس با اشاره به اینکه بازیکنان فوتبال این شهرستان در زمین‌های بی‌کیفیت بازی می‌کنند، تصریح کرد: فردیس ملی‌پوشان زیادی را تربیت و تحویل فوتبال کشور داده اما از نظر زیرساختی به هیچ وجه در وضعیت مناسبی قرار ندارد.

عنبرستانی افزود: از سوی دیگر شهرستان ملارد استان تهران که در همسایگی ما قرار دارد چندین زمین فوتبال و ورزشگاه دارد و باید برای انجام مسابقات و تمرین ها، بازیکنان را به این شهرستان و روستاهای آن ببریم.

وی ادامه داد: این در حالی است که اگر فوتبال فردیس به همین منوال پیش برود شاید دیگر اثری از فوتبال در این شهرستان نماند.