منتظر تاریخ سازی دختران هندبالیست البرز باشید

باشگاه شهدای رزکان البرز تیمی شناخته شده در عرصه فوتبال کشور محسوب می شود با این حال حضور این باشگاه درعرصه هندبال توام با اتفاقات شیرینی بوده و نوید روزهای درخشانی را می دهد.

به گزارش 90 البرز، البرز نسلی طلایی از دختران هندبالیست را در اختیار دارد که هر ساله دغدغه حضور در لیگ کشوررا دارند و متاسفانه در این سالها مجبور شده اند رنج سفر به شهرهای دیگر ایران را به جان بخرند و با حداقل دستمزد برای آنها به میدان بروند.

خوشبختانه با پیگیری های شبانه روزی رییس هیات هندبال البرز و علاقمندی مرد شناخته شده عرصه ورزش یعنی حمید کریمی تیم تحت حمایت این باشگاه قدیمی البرز قرار گرفت و با نام شهدای رزکان به لیگ برتر هندبال کشور رفت و جای خوشحالی است که توانسته در تقابل با تیم های متمول حاضر درمسابقات به نتایج درخشانی دست پیدا کند.

دختران البرزی به عنوان تیمی قابل احترام و جنگنده در لیگ برتر هندبال کشور لقب گرفته اند و توانسته اند با ارائه یک نمایش فنی خوب نگاه ها را در هندبال کشور و حتی در سطح ورزش استان به سوی خود جلب کنند و ماحصل این درخشش حضور تعداد زیادی از آنها در اردوی تیم های ملی بوده است.

قطع به یقین هندبال دختران البرز می تواند در سایه حمایت های باشگاه خوشنام شهدای رزکان و با تکیه بر ظرفیت های خوب خود به درخشش در هندبال کشور ادامه دهد و در نهایت بتواند یک اتفاق مهم یعنی کسب قهرمانی لیگ برتر و البته کسب سهمیه حضور در جام باشگاه های اسیا را برای البرز رقم بزند.