سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج: با ظرفیت بومی به لیگ برتر رفته ایم/ تیم را با کمترین هزینه بسته ایم

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج با اشاره به تغییر رویکرد مدیران باشگاه در عرصه تیمداری گفت: جمعی از بازیکنان بومی و جوان و استعدادهای نخبه را جذب کرده ایم.

به گزارش 90 البرز، امیر بخشی اظهار کرد: رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز در حالی امسال به نیمه های راه رسیده است که حضور تمام بازیکنان شاخص و ملی پوش بر سطح کیفی آن افزوده است.این موضوع منجر به رقابت نزدیک تیم ها در بالای جدول شده و مسابقات در بهترین کیفیت ممکن در حال برگزاری است.

وی افزود: مدیران باشگاه شهرداری کرج هم امسال به این جمع بندی رسیده اند تا حضوری دوباره در لیگ برتر داشته باشیم وبرخلاف فصول قبل این حضور با کمترین هزینه ممکن وبا جذب بازیکنان بومی و جوان رقم خورده است.

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج تصریح کرد: تمام تلاش ما حضوری آبرومند در مسابقات فصل جاری و ایجاد بستری مناسب برای کسب تجربه بازیکنان جوان است و به نظرم تا به اینجای مسابقات نیز به اهداف خود دست پیدا کرده ایم.

بخشی با تاکید براینکه تیم تنیس روی میز شهرداری کرج از جمله تیم های شناخته شده و قابل احترام مسابقات است گفت: از زمان حضور این تیم در لیگ برتر نتایج ارزشمندی را رقم زده ایم و جامعه تنیس روی میز تنیس روی میز البرز را با نام این تیم می شناسد.

وی در پایان گفت: سالها سابقه کار با بازیکنان نوجوان و جوان را در کارنامه دارم و حضور با تیمی جوان در لیگ برتر فصل جاری را یک چالش جذاب می دانم.