تیم فوتسال مرکز وکلا قوه قضاییه استان البرز نایب قهرمان کشور شد

دومین دوره المپیاد ورزشی مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاورین خانواده قوه قضاییه در حالی به میزبانی مشهد برگزار شد که تیم فوتسال مرکز وکلا قوه قضاییه استان البرز به مقام نایب قهرمانی رسید.

به گزارش 90 البرز،  این المپیاد ورزشی در شرایطی برگزار شد که بیش از ۱۶۰۰ نفر از وکلا و کارشناسان رسمی در  این رویداد بزرگ ورزشی از سراسر کشور و در رشته های مختلف ورزشی شرکت داشتند.                                                   دکتر سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک به دعوت دکتر عبدلیان پور؛ ریاست مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاورین خانواده در مراسم افتتاحیه این المپیاد شرکت داشتند و پس از روشن شدن مشعل این بازیها توسط دبیر کل کمیته ملی المپیک، دکتر سیدمناف هاشمی بر لزوم تعاملات بیش از پیش فی مابین کمیته ملی المپیک و مرکز وکلا تاکید و بر ظرفیت های ورزشی مرکز تاکید نمود ، همچنین دکتر هاشمی از عقد تفاهم نامه همکاری بین این دو نهاد خبر داد.

محمدرضا نریمانی نایب رییس کمیسیون ورزش مرکز وکلا قوه قضاییه سرپرستی تیم اعزامی استان البرز به این مسابقات را بر عهده داشت. وی ضمن قدردانی از دکتر عبدلیان پور رییس مرکز وکلا قوه قضاییه به دلیل نگاه ویژه ایشان در دوران توسعه مرکز وکلا قوه قضاییه به ورزش گفت: به لطف خداوند و حمایت های ویژه هیات مدیره مرکز وکلا قوه قضاییه استان البرز توانستیم در این المپیاد شرکت کنیم و در رشته تنیس روی میز بانوان توسط خانم سمیه احمدی مقام سوم و در فوتسال آقایان پس از بردن تیم های آذربایجان شرقی ،کردستان،تهران،مرکزی ،فارس و کرمانشاه مقام نایب قهرمانی مسابقات فوتسال را بدست بیاوریم .

وی تصریح کرد: نکته حائز اهمیت در این مسابقات حضور و همراهی رامتین قانع رییس و یونس کریمی عضو هیات مدیره مرکز وکلا استان البرز به همراه تیم بود که انگیزه وکلای جوان استان البرز را دو چندان کرد.