با حضور هادی ساعی؛ آیین تجلیل از افتخارآفرینان البرزی تکواندو در سال 1402 برگزار می شود

روز شنبه 19 اسفند شاهد حضور پرشورمسئولین  پیشکسوتان ،قهرمانان،مربیان، ،تکواندوکاران و خانواده ها  در خانه تکواندو استان البرز خواهیم بود.

به گزارش 90 البرز به نقل از  روابط عمومی هیات تکواندو استان البرز،آیین تجلیل از قهرمانان، مربیان ملی و پیشکسوتان،داوران و مراسم اختتامیه لیگ های کیوروگی استان در دو بخش آقایان و بانوان روز شنبه 19 اسفندماه 1402 در خانه تکواندو استان البرز برگزار خواهد شد.

در این مراسم از قهرمانان جهانی،آسیایی سال های 1401 و 1402 و مربیان ملی دو سال اخیر و همچنین داوران قضاوت کننده در رویداد های مذکور و پیشکسوتان استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

در پی کسب موفقیت های کم نظیر و ثبت افتخارات متعدد طی دو سال اخیر در هیات تکواندو البرز ودر راستای برگزاری مراسم مذکور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و هیات همراه به البرز پایتخت تکواندو ایران سفر خواهد کرد تا خانواده بزرگ تکواندو استان در کنار متولی و سکاندار فدراسیون این مراسم را جشن بگیرند.

قهرمانان استان البرزطی دو سال اخیر 27 مدال در رقابتهای مشروحه را برای استان البرز به ارمغان آوردند و 15 مربی نیز مسئولیت هدایت تیم های ملی در رده های سنی مختلف را بر عهده داشتند ضمن آنکه سه داور بین المللی از این استان نیز در رویداد های آسیایی و جهانی بر روی شیهاپ جانگ به قضاوت پرداختند.

در ادامه نیز شاهد برگزاری مراسم اختتامیه لیگ های کیوروگی استان در دو بخش آقایان و بانوان خواهیم بود تا قهرمانان ،مربیان و تیم های اول تا سوم نیز با دریافت حکم، مدال و کاپ های قهرمانی خود مزد نتایج خود در طی هشت ماه برگزاری لیگ های داغ و پرشور با عنوان جام نگین البرز گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی  را دریافت نمایند.

بنا به اعلام سازمان لیگ بیش از 1000 نفر در لیگ های رده کمربندی سبز،آبی و قرمز ، مشکی در بخش کیوروگی شرکت داشتند که این مهم نشان دهنده ظرفیت بالای البرز در این بخش میباشد.