به میزبانی هیات آمادگی جسمانی کرج؛ همایش بزرگ خانواده آمادگی جسمانی البرز برگزار شد

همایش بزرگ پایان سال و مراسم تقدیر از فعالان آمادگی جسمانی استان البرز به میزبانی هیات آمادگی جسمانی شهرستان کرج با حضور مسئولان کشوری ،استانی و شهرستان کرج در تالار میلاد برگزار شد.

به گزارش 90 البرز، عصر روز یکشنبه ۲۰اسفند خانواده بزرگ آمادگی جسمانی در تالار میلاد به مناسبت فرا رسیدن ماه میهانی خدا و آغاز سال نو،  پایان سال ۱۴۰۲ را در کنار هم به میزبانی شهرستان کرج و با حضور مسئولان کشوری از جمله گواری رییس فدراسیون آمادگی جسمانی ،دبیر فدراسیون آقای علی شائی ، نائب رئیس فدراسیون آقای متقیان ، مسئولان استانی از جمله ریاست اداره کل ورزش و جوانان استان آقای فروغی،معاون توسعه ورزش آقای عزیزی ،رئیس هیات آمادگی جسمانی استان آقای حدادی ، دبیر استان آقای معصومی ، نائب رئیس خانم افشار برگزار کردند.

همچنین در این مراسم مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج از جمله ریاست اداره آقای کولیوند ،معاون اداره آقای رجایی ، معاون سیاسی امنیتی فرماندار آقای آقا براری ، رئیس هیئت فردیس آقای فتح آبادی ،رئیس هیئت ساوجبلاغ آقای دانش پرور و کمیته های آمادگی جسمانی استان و شهرستان حضور داشتند و یک سال تلاش صورت گرفته را در سال 1403 گرامی داشتند.

در این مراسم و پس از سخنرانی برخی مسئولان شهری و استانی و کشوری از تمام مسئولان و کمیته های هیات استان و هیات های شهرستانی با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد .

همچنین در بخشی ویژه از هیات آمادگی جسمانی و تندرستی شهرستان کرج به ریاست رضا آزادفلاح به دلیل فعالیت های موثر و کسب عنوان هیات برترفعال سال 1402 تقدیر به عمل آمد.