دفتراداری هیات تکواندو شهرستان کرج افتتاح شد

مراسم تجلیل از نسل اول مربیان پایه تکواندو شهرستان کرج و آیین افتتاح دفتر اداری هیات تکواندو شهرستان کرج با حضور مسئولان هیات استان و جمعی از پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار شد.

به گزارش 90 البرز، در این مراسم که عصر روز سه شنبه برگزار شد از 6 مربی  باسابقه  در امر آموزش تکواندو به نام های ابوالقاسم حسن زاده ، مجتبی نظم ده، حسینعلی لک، مصطفی محمودی، محمد نوذری وغفورامیرفرهنگ  با اهدا هدایایی تقدیر شد.

همچنین در بخشی از این مراسم دفتر اداری جدید هیات تکواندو شهرستان کرج در مجموعه استقلال کرج به بهره برداری رسید.

رییس هیات تکواندو استان البرز در بخشی از این مراسم گفت: بعد از انتصاب آقای نریمانی به عنوان رییس هیات تکواندو شهرستان کرج برخی ها ایراد گرفتند که چرا فردی جوان را برای این مسئولیت انتخاب کردیم اما ما به توانایی ها و ظرفیت های این فرد باور داشتیم.

محمد انصاف دوست افزود: جامعه تکواندو خصوصا پیشکسوتان به آقای نریمانی اعتماد کردند و وی وظیفه ای سنگین دارد تا به این اعتماد پاسخ دهد.

رییس هیات تکواندو شهرستان کرج نیزدر اظهاراتی گفت: هیات استان با نگرشی جدید اجازه حضور جوانان را در عرصه مدیریت فراهم کرده وخوشحالم که عنوان کنم اساتید در کنار جوانان هستند و آنها را همراهی می کنند.

محمدرضا نریمانی نریمانی افزود: پس از دو دهه پیگیری تکواندو کرج دارای دفتر مستقل و آبرومندی شده و تلاش خواهیم کرد به عنوان هیات مرکز استان اثرگذاری مثبتی در توسعه تکواندو داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر قهرمانی معرفی می شود ماحصل تلاش مربیان پایه است و به همین دلیل افتتاح دفتر را بهانه ای کردیم تا تقدیری از نسل شاخص مربیان کلانشهر کرج داشته باشیم.

این مسئول در پایان گفت: تلاش می کنیم بازوی توانایی برای استان باشیم و در برنامه های مختلف هیات استان از جمله لیگ ها و مسابقات مختلف مشارکت خوبی داشته باشیم.