روایت یک ناکامی

🔹لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در حالی به پایان خود رسید که کمتر کسی فکر می کرد تیم شهدای رزکان مدعی دو فصل گذشته تا روز آخر برای بقا خواهد جنگید.

🔹فصل خیلی عجیب برای رزکانی ها آغاز شد مالک باشگاه که دیگر قصد تیمداری نداشت پس از عدم وصول چک هایش تنها ۴ روز مانده به آغاز لیگ تصمیم گرفت تمرینات را با سرمربیگری محمدزاده آغاز کند و خیلی زود تیم بدون گذر از تمرینات و اردوهای پیش فصل آماده هفته اول شد.

🔹از همان ابتدای فصل مشخص بود این تیم با حواشی متعددی روبرو خواهد بود و انصراف محسن کریمی از سرمربیگری و حضور در پست مدیرفنی و تغییرات ۷۰ درصدی در تیم فصل قبل همه و همه نشان از سخت بودن شرایط این فصل از رقابت ها میداد.

🔹تیم مهدی محمدزاده که خود چندسالی مربی سرخپوشان بود در چند هفته اول بازی های زیبایی به نمایش گذاشت ولی عدم تمرکز و اختیارات کافی در کسب امتیاز ناموفق بود تا طبق پیش بینی ها صبر مالک باشگاه لبریز شده و پس از بازی مقابل آینده سازان تصمیم بگیرد این مربی جوان را برکنار کند، تصمیمی که از هفته اول مشخص بود و سرانجام هفته ششم اجرایی شد.

🔹محمدزاده که اولین قربانی این فصل بود تیمش به گفته کارشناسان فوتبالی تماشاگر پسند بازی میکرد و با کادر بسیار خوبی که داشت این امیدواری را داده بود که میتواند در ادامه مسیر موفق باشد ولی او قربانی تصمیم گیری مالک باشگاه شد و از سمت خود کنار رفت اتفاقی که دو فصل قبل برای فرشاد فلاحت زاده افتاد و او نتوانست بیشتر از ۴ هفته دوام بیاورد.

پایان بخش اول.....