رییس هیات هندبال فردیس: نه دفتر اداری داریم نه فضایی برای تمرین/مدیریت شهری فردیس حمایتی از هندبال ندارد

رییس هیات هندبال شهرستان فردیس با گلایه از عدم حمایت مسئولان شهری از این رشته مستعد گفت: علیرغم ظرفیت بالا و فعالیت چند تیم لیگی نه دفتر اداری داریم و نه فضایی برای تمرین.

 به گزارش 90 البرز، امین حسنوند اظهار کرد: در سطح شهرستان تیم رعد پدافند در ليگ برتر ، تیم بانوان امید آتنا در لیگ یک و تیم آقایان مقاومت در لیگ دو حضور دارد و بیش از ۱۰ مربی فعال در بحث آموزش و استعدادیابی هندبال داریم.

وی بیان کرد: با وجود همچنین پتانسیل بالایی که مجموعه هندبال این شهرستان دارد از کمترین امکانات و حمایت های مالی و تجهیزاتی هم برخوردار نیست و از حیث سخت افزاری به شدت در مضیقه هستیم.

متولی هندبال شهرستان فردیس تصریح کرد: این هیات نه مکانی برای دفتر اداری دارد تاامورات خود را پیش ببرد و نه سالن تخصصی و نه حتی سانس های اختصاصی که بتواند تیم ها و سانس های آموزشی خود را پوشش داده و در حوزه استعدادیابی فعالیت کند.

حسنوند اضافه کرد: به خاطر همین کمبودها و نبود سالن استاندارد برگزاری مسابقات مجبور هستیم در مرکز استان به فعالیت بپردازيم وعملا توان و انرژی زیادی از ورزشکاران فردیسی می گیرد و بار مالی زیادی برای خانواده ها ایجاد می کند.

رییس هیات هندبال شهرستان فردیس در پایان گفت: متاسفانه در این رابطه پیگیری هایی از مدیران شهری هم صورت گرفته ولی هنوز کوچکترین حمایتی را شاهد نبوده ایم.