نشست هم اندیشی خانواده هندبال البرز برگزار شد

نشست هم اندیشی هيات هندبال استان البرز با حضور اعضاي هيات رييسه ،روساي هيات هاي شهرستاني و كميته هاي هيات استان برگزار شد .

به گزارش 90 البرز، اين نشست باهدف بررسي و برنامه ريزي برگزاري مسابقات استان ، دوره هاي مربيگري و داوري و نحوه شركت در مسابقات قهرماني كشور و حضور در ليگ هاي كشور انجام شد.

در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه جمعیت خانواده هندبال البرز در دو سال اخیر چندین برابر شده است گفت: این رشد می طلبد تا برنامه ریزی ها شکل دقیق تری داشته باشد .

بهزاد فروغی با تقدیر از تیم مدیریتی هیات هندبال استان گفت: برخی روسای هیات های ورزشی ما در البرز بسیار توانمند هستند و این ظرفیت را دارند تا حتی در جایگاه ریاست فدراسیون تکیه بزنند و رییس هیات هندبال البرز یکی از آنها است.

وی در پایان صحبت های خود گفت: کمک می کنیم مشکلات زیرساختی هندبال خصوصا در شهرستان ها مرتفع شود تا برنامه های استعدادیابی این هیات شکل بهتری به خود بگیرد.

رییس هیات هندبال استان البرز نیز در این نشست گفت: تمرکز ما بر روی رده های پایه و اعزام تیم های منتخب به مسابقات کشوری است و توان اداره مستقل تیم لیگی را نداریم.

مرتضی خادمی افزود: در حد توان از تیم های باشگاهی حمایت می کنیم اما تیم ها باید با حامی مالی تشکیل شوند و باری به دوش هیات نباشند.

وی با بیان اینکه در فهرست تمام رده های سنی تیم های ملی بانوان البرز سهمیه دارد گفت: از این حیث جز ۴ استان اول کشور محسوب می شویم.

خادمی تصریح کرد: دو دختر ما عازم مسابقات جهانی جوانان در مقدونیه هستند و امیدوارم موفق به کسب افتخار برای ایران و البرز شوند.

گفتنی است در پایان این نشست از دو دختر البرزي خانم ها آسمان بدوي و هستي آرين فر كه تا چند روز آينده عازم مسابقات جوانان جهان در مقدونيه شمالي هستند تجليل شد.