توسعه همکاری های هیات هندبال استان البرز با باشگاه رعد پدافند 

در نشست مشترک اعضای هیات هندبال استان البرز با رییس دانشگاه پدافند هوایی ارتش و مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی رعد پدافند راه های همکاری مشترک و توسعه هندبال مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
به گزارش 90 البرز، در این نشست که عصر یکشنبه برگزار شد ،  رئیس و اعضا هیئت هندبال استان البرز با امیر ساعدی ریاست دانشگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، امیر داوود محمدی حسن رييس هیت هندبال نیروهای مسلح ،امیر مرتضی حسن پور نایب رییس فدراسیون هندبال  و سرهنگ محمد صانعی مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش دیدار و گزارشی از عملکرد هیات ارائه کردند .
در آغاز این نشست امین حسنوند دبیر هیات هندبال نیروهای مسلح عنوان کرد:همچون احترامات نظامی در ارتش در ورزش هم به رسم مرام پهلوانی احترام به بزرگتر و پیشکسوت یک اصل بسیار مهم است و تلاش کرده ایم این ارزش ها را در تیم های مختلف اشاعه دهیم.
رییس هیات هندبال استان البرز نیز در این نشست ضمن قدرداني از اين ميزباني و حمايتهاي مجموعه پدافند و تعامل حداكثري با هيات هندبال البرز گفت: در سال جديد به دنبال حضور در ليگ برتر هندبال خواهيم بود .
مرتضی خادمي با قدردانی از زحمات امين حسنوند، دبير هيات هندبال ارتش و نيروهاي مسلح گفت: تعامل و هماهنگی خوبی میان دو مجموعه وجود دارد.
رییس هیات هندبال نیروهای مسلح نيز گفت: رشته هندبال همیشه از رشته های فعال در سطح نیروهای مسلح بوده که هم در بین کارکنان پایور و هم بازیکنان مشمول خدمت مقدس سربازي بصورت حرفه اي پيگيري مي شود.
امير داوود محمدي حسن بیان کرد: تلاش می کنیم در قالب همکاری بیشتر با فدراسیون هندبال کشور حضور تیم های هندبال نیروهای مسلح را با جدیت بیشتری پيگيري کنیم و بتوانيم برای رشد و اعتلای این رشته مهیج اقدامات موثری بعمل آوریم.
نایب رییس فدراسیون هندبال در این نشست با بيان اينكه فدراسیون هندبال همیشه قدردان فعالیت های تیم های نظامي بوده گفت: این حضور زنجیره ای پیوسته ایجاب می‌کند که بازیکنان ملی و نخبه ورزشی در زمان خدمت با استفاده ظرفیت تیم های نظامی بتوانند به ورزش حرفه ای خود ادامه دهند.
مرتضي حسن پور تصریح کرد: فدراسیون هم آمادگی لازم جهت حمایت از ورزش هندبال جهت ورود به مسابقات ارتش های جهان را دارد و امید زیادی داریم که اگر این امر محقق شود نتایج بسیار عالي را كسب کنیم .
سرهنگ صانعي نيز در بخشي از اين جلسه بيان داشتند كه تيم هندبال رعد پدافند زحمات بسياري را در سالهاي گذشته كشيده است و خدمات بسياري به سربازان قهرمان ارائه نموده است.
در پايان امير بيژن ساعدي ،فرماندهي دانشگاه پدافند هوايي خاتم الانبيا، ضمن تشكر از برگزاري اين جلسه ،ورزش در نيروهاي مسلح را خدمت به جوانان ورزشكار دانسته كه در حين خدمت مقدس سربازي ورزش قهرماني را نيز ادامه مي دهند.