نمره قبولی هیات تکواندو شهرستان کرج در میزبانی از اولین رویداد ملی

رییس هیات تکواندو شهرستان کرج گفت: رضایت تیم های حاضر از میزبانی لیگ منطقه ای نونهالان پسر و دختر گواه این موضوع است که توانسته ایم نمره قبولی را در اولین آزمون جدی خود کسب کنیم.

به گزارش 90 البرز، محمد رضا نریمانی افزود: برای حمایت از تیم های البرزی شهرستان کرج میزبانی لیگ را بر عهده گرفتیم.

وی با اعلام خبر فوق گفت: در راستای یکی از اهداف تعریف شده هیات تکواندو کلانشهر کرج به عنوان بازوان اجرایی هیات استان جهت کمک و اجرای برنامه های تدوین شده میزبانی رقابتهای فوق را بر عهده گرفتیم.

نریمانی افزود: با توجه به استقبال پرشور و حداکثری تیم های البرزی در لیگ های مذکور، بنا را به میزبانی و ایجاد شرایط ایده ال و مناسب در جهت یاری رساندن به تیم های البرزی گذاشتیم و مسئولیت میزبانی را پذیرفتیم.

رئیس هیات تکواندو کرج در ادامه خاطر نشان ساخت:حضور تکواندوکاران دیگر استان ها در البرز باعث ایجاد انگیزه و شور و هیجان  بین تکواندوکاران نونهال و نوجوان ما خواهد شد و در پی حضور فیزیکی در سالن مسابقات و مشاهده مستقیم رقابتهای سطح بالای لیگ باعث می گردد رقبای جدی تر و با انگیزه خود را از نزدیک بشناسند و دیدگاه آنان نیز در مقابله با حریفان، مسابقات و رویدادهای این رشته مهیج المپیکی وسیع تر و متفاوت تر خواهند بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه طی دو روز برگزاری این مسابقات شرایط میزبانی مورد تایید تیم های حاضر و مسئولان فدراسیون و هیات استان قرار گرفت گفت: خداراشاکریم که توانستیم در اولین آزمون جدی خود در این مسابقات نمره قبولی بگیریم و ظرفیت هیات استان را در مشارکت در رویدادهای کشوری نشان دهیم.