رییس هیات تکواندو البرز خبرداد:  سهم پررنگ البرز در کسب قهرمانی جام جهانی تکواندو

رئیس هیات تکواندو از نقش پررنگ البرزی ها در موفقیت های اخیر تیم ملی کشورمان در آوردگاه جام جهانی ابراز خرسندی کرد و گفت: تیم های ملی کشورمان در دو بخش آقایان و بانوان با عملکردی قابل ستایش دو عنوان قهرمانی تیمی و نائب قهرمانی ترکیبی را به ارمغان آورد.

به گزارش 90 البرز، محمد انصاف دوست اظهار کرد: مانند ادوار گذشته نمایندگان البرزی حضور موثر در ثبت این افتخار داشتند و با همت مثال زدنی مدال های رنگارنگ را ضرب کردند.

وی ادامه داد: در راس تیم ملی رضا ایمان زاده مربی البرزی مسئولیت هدایت تیم را بر عهده داشت و با دلسوزی و تلاش مضاعف اعضا تیم‌ ملی را به سوی ارائه بهترین عملکرد بر روی شیهاپ جانگ این رقابت ها سوق داد.

سکان دار تکواندو البرز گفت: حضور مداوم نمایندگان البرز در قامت سرمربی،مربی و عضو تیم ملی توقعات را از استان تکواندوخیز البرز بیشتر کرده است و این مهم مستلزم برنامه ریزی،ایجاد امکانات مطلوب و هزینه میباشد،خوشبختانه استعداد های نهفته فراوانی در این استان وجود دارد که با ایجاد شرایط فوق الذکر میتوانند به عنوان پدیده های تکواندو معرفی شوند.

انصاف دوست تصریح کرد: طی دو سال اخیر بنده و همکارانم همه هم و غم خود را برای ایجاد شرایط مطلوب و استاندارد برای قهرمانان استان گذاشته ایم و فراتر از دیگر رشته ها و هیات های ورزشی عمل کرده ایم. لذا با توجه به اینکه رشته پرطرفدار تکواندو در استان از رشته های افتخار آفرین و مدال آور است انتظار آن می رود بیش از ادوار گذشته از حمایت همه جانبه مسئولین ارشد استان برخوردار باشد .

رییس هیات تکواندو استان البرز بیان کرد: حضور ۵ نماینده استان در رقابت های جام جهانی و‌کسب ۴ مدال طلا از سوی هوگوپوشان البرزی نمونه کوچکی از توانمندی های قهرمانان خوش آتیه می باشد، کما اینکه اگر از سوی دولتمردان استان به این رشته المپیکی بیشتر توجه شود، قطعا باز هم شاهد کسب مدال در المپیک و میادین بزرگ خواهیم بود.

رئیس هیات تکواندو با نگاهی گذرا بر آمار جمعیتی رشته تکواندو در قالب تکواندوکار،مربی و داور گفت: جمعیت ۸۰ هزار نفری خانواده بزرگ تکواندو البرز گواه بر استقبال پرشور از این رشته واهمیت و لزوم برنامه ریزی برای آینده تکواندو است.

انصاف دوست با اشاره به برگزاری رقابت های قهرمانی ازاد نوجوانان کشور در دو بخش دختران و پسران طی دو هفته آتی گفت: بیش از ۲۵۰ نفر از استان البرز در رقابت های فوق شرکت کرده اند و امیدوارم در این رویداد نمایندگان البرز بتوانند با ارائه بهترین عملکرد به اردوی تیم ملی جهت اعزام به رقابت های جهانی راه یابند.