هومن گودرزی: قهرمانی لیگ برتر فوتبال زیر 21 سال البرز را می خواهیم/ شهدای رزکان نماد فوتبال البرز است

مدیر فنی تیم های فوتبال باشگاه شهدای رزکان البرز گفت: باشگاه شهدای رزکان با تیم زیر ۲۱ سال خود به دنبال قهرمانی در لیگ برتر استان البرز و حضور پرقدرت در لیگ فوتبال رده سنی امید ایران است.

به گزارش 90 البرز، هومن گودرزی اظهار کرد: واگذاری امتیاز تیم بزرگسالان باشگاه شهدای رزکان البرز خبری تلخ برای هواداران و فوتبال دوستان البرزی بود چرا که این تیم به نوعی هویت و نماد فوتبال البرز بود و خیلی از علاقمندان به فوتبال در سراسر کشور فوتبال البرز را با نام این تیم می شناختند.

وی ادامه داد: تیم بزرگسالان شهدای رزکان باعث علاقه‌مندی فوتبالدوستان البرزی شده بود به نحوی که در بازی های داخلی و بعضا بیرون از خانه از بسیاری از تیم های لیگ برتری و لیگ یکی طرفداران و تماشاگران بیشتری داشت.

گودرزی بیان کرد: به طور قطع تیم فوتبال ریشه دار شهدای رزکان با واگذاری امتیاز بزرگسالان به پایان راه  نمی‌رسد و با حضور پر قدرت تیم زیر ۲۱ سال در سطح اول استان و کشور دوباره جوانه خواهد زد.

مدیر فنی تیم های فوتبال باشگاه شهدای رزکان البرز در بخشی دیگر از صحبت های خود گفت: امیدواریم تیم فرد البرز که امتیاز تیم شهدای رزکان را در اختیار گرفته مورد حمایت مسوولین، اسپانسرها و ‌مردم کرج قرار‌بگیرد ‌و خوشحالیم که امتیاز تیم شهدای رزکان در البرز ماندگار شد.

وی به وضعیت تیم رده سنی امید اشاره کرد وگفت: جا دارد از زحمات اعضای کادرفنی و بازیکنان تشکر ویژه ای داشته باشم که با تمام توان و تعصبی مثالزدنی برای موفقیت تیم تلاش می کنند. خوشبختانه تیم شهدای رزکان با بهترین شرایط فنی خود در مسابقات حاضر شده و به مدد حمایت آقای کریمی مالک باشگاه شانس اول قهرمانی محسوب می شود.

گودرزی در پایان گفت: قطع به یقین شهدای رزکان روزی دوباره به لیگ کشور باز خواهد گشت و تیم زیر 21 سال های باشگاه شروع دوباره برای این هدف خواهند بود.