تیم ملی سپک تاکرا ساحلی با آمادگی کامل به مسابقات آسیایی می رود

سرمربی تیم ملی سپک تاکرا ساحلی ایران برنامه های آماده سازی این تیم برای حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی چین را تشریح کرد.

به گزارش 90 البرز، هومن گودرزی اظهار کرد: مسابقات آسیایی سپک تاکرا ساحلی قرار است مهرماه امسال به میزبانی کشور چین و در شهر ژینگ دائو برگزار شود و تیم ملی کشورمان پس از غیبتی چند ساله قرار است در این مسابقات شرکت کند.

وی افزود: با توجه به زمان اندک باقیمانده تا شروع مسابقات برنامه ریزی لازم برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور وانتخابی تیم ملی انجام شده و این مسابقات قرار است هفته اول شهریور به میزبانی شهر ساری برگزار شود.

گودرزی با بیان اینکه پس از برگزاری این مسابقات به سرعت مرحله اول اردوی تیم ملی با حضور نفرات دعوت شده در شهر ساری برپا می شود گفت: در تلاشیم اردوی دوم را در تهران یا کرج برگزار کنیم تا تیم با حداکثر آمادگی راهی مسابقات شود.

سرمربی تیم ملی سپک تاکرا ساحلی ایران تصریح کرد: برای شرکت در این مسابقات از استان های مختلف کشور دعوت شده و امیدوارم در نهایت بتوانیم اردوی تیم ملی را با شرکت شایسته ترین و آماده ترین نفرات تشکیل دهیم.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم بهترین نتیجه ممکن را در این مسابقات کسب کنیم گفت: قرار گرفتن بر روی یکی از سکوهای برتر مسابقات را هدف گذاری کرده ایم.

گودرزی در پایان با بیان اینکه رایزنی هایی برای جذب حامی مالی و اسپانسر با برندهای مطرح کشور صورت گرفته است گفت: در ادوار گذشته شرکت های بزرگ تولیدی و تجاری همچون گلنوش،  اسمیف ، خضرا (لوندویل) ،مگامال کیش، هایپ وگروه ساختمانی بزرگان در کنار ما بوده اند و امیدوارم در شروع دوباره این مسیر بتوانیم با کمک این برند ها بتوانیم برای کشورمان افتخاری جدید را رقم بزنیم.