روند تاسیس باشگاه های بیلیارد در استان البرز صعودی شده است

رییس هیات بولینگ وبیلیارد استان البرز با اشاره به روند رو به رشد راه اندازی باشگاه های بیلیارد در سطح استان گفت: علیرغم داشتن ظرفیت انسانی بالا در بخش بولینگ اما هنوز استان زیرساختی در این رشته ورزشی ندارد.
به گزارش 90 البرز، هلیا الیاسی اظهار کرد: با شیوع کرونا فعالیت باشگاه های بیلیارد در سطح استان روبه تنزل رفت اما خوشبختانه در ماه های اخیر این روند دوباره صعودی شده و شاهد اخذ مجوز باشگاه های جدید درنقاط مختلف استان هستیم.
وی با بیان اینکه به جرات البرز قطب اصلی بیلیارد کشور است گفت: امیر سرخوش به عنوان چهره شاخص این ورزش جایگاهی جهانی دارد و اعتباری برای بیلیارد البرز و ایران محسوب می شود.
الیاسی به بخش بولینگ اشاره کرد و گفت: در این بخش هم ظرفیت انسانی خوبی داریم اما متاسفانه زیر ساخت لازم در استان وجود ندارد و بازیکنان ما از ظرفیت پایتخت بهره می گیرند.
وی با بیان اینکه درجهت ایجاد سالن بولینگ در استان رایزنی هایی با سرمایه گذاران شده گفت: راه اندازی هر خط بولینگ هزینه ای گزاف می برد و ایجاد یک سالن 6 خطه نیاز به اعتباری قابل توجه دارد لذا باید سرمایه گذاری عظیمی صورت بگیرد که از عهده اشخاص عادی خارج است.
رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان البرز در پایان گفت: لیگ پیشکسوتان را اخیرا برگزار کردیم و در حال برگزاری لیگ استانی هستیم.هفته گذشته نیز جام بولینگ رسانه البرز را در تهران به انجام رساندیم ودرصدد هستیم با هدف استعدادیابی و پشتوانه سازی لیگ رده های سنی را هم برگزار کنیم.