رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز : برای همه اقشار در البرز برنامه داریم/تجلیل از قهرمانان و حامیان 25 شهریور برگزار می شود

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز گفت: در تمام ابعاد فرهنگی، همگانی و حرفه‌ای دو رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در سطح استان فعالیت‌های متعدد و متنوعی برای همه اقشار جامعه در هر سن و موقعیتی برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش 90 البرز، اردشیر درویشی گفت: این روند موجب توسعه پایدار موتورسواری و اتومبیلرانی البرز ‌ و ایران خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ و باشکوه تجلیل از قهرمانان ملی، بین‌المللی، پیشکسوتان، خبرنگاران و اصحاب رسانه و حامیان موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز در 25 شهریورماه در کرج گفت: این برنامه در راستای اهداف فرهنگی این هیات ورزشی انجام خواهد شد.

درویشی تصریح کرد: البرز قطب موتورسواری و اتومبیلرانی کشور است. حضور و فعالیت قهرمانان بین‌المللی و ملی، پیشکسوتان، مربیان و حامیان موتورسواری و اتومبیلرانی در استان البرز و پتانسیل بی‌نظیر جغرافیایی البرز به لحاظ دارابودن محیط کوهستان و کویر، شرایط مناسبی برای فعالیت علاقه‌مندان به تمام زیرمجموعه‌های این ورزش  در سطح استان ایجاد کرده است و ما نیز تلاش خواهیم کرد از این ظرفیت به بهترین شکل بهره بگیریم.