اسکیت‌های برقی جدید شرکت AtmosGear عرضه شد

با وجود عرضه اسکیت‌های برقی توسط چندین شرکت مختلف، اما اسکیت‌های برقی جدید شرکت AtmosGear با باتری که روی کمر قرار می‌گیرد، منحصر‌به‌فرد است.

به گزارش تک‌ناک، این اسکیت‌ها به کمک موتورهای تعبیه‌شده در چرخ میانی هر اسکیت، با استفاده از کنترل بی‌سیم، تا سرعت 29 کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کنند.

اسکیت‌های برقی جدید شرکت فرانسوی AtmosGear هم به صورت فریم‌هایی که به بوت‌های اسکیت دیگر متصل می‌شود، هم به صورت یک بسته کامل که شامل یک جفت بوت FRSkates است، عرضه می‌شوند. هم فریم‌ها و هم بوت‌ها در رنگ‌های مشکی، سفید یا زرد موجود هستند.

در مقایسه با اسکیت‌های برقی از شرکت‌هایی مانند: Escend و Passion Mobility، AtmosGears، بسیار شبیه به رولربلیدهای سنتی به نظر می‌رسد، چرا که تنها سخت‌افزاری که این اسکیت‌ها را خاص می‌کند، یک موتور هاب در چرخ میانی هر کدام است.

هر دو موتور توسط یک باتری لیتیوم-یونی ۲۸۰ وات ساعتی که در یک کیف کمری ۱.۵ کیلوگرمی قرار دارد، تغذیه می‌شوند.

در یک ترتیب که امکان دارد کمی پیچیده باشد، دو سیم جداگانه از آن باتری به چرخ میانی هر اسکیت متصل می‌شوند. کنترل موتورها از طریق یک کنترل از راه دور بی‌سیم با یک سوئیچ شستی است.

به گفته طراحان، جابه‌جایی باتری از داخل اسکیت‌ها باعث می‌شود که آنها سبک‌تر و قابل مانورتر باشند و در واقع هر فریم گزارش شده فقط ۶۸۰ گرم بیشتر از یک فریم معمولی وزن دارد.

علاوه بر این، احتمال آسیب دیدن باتری کاهش می‌یابد، چرا که اسکیت‌ها به طور مکرر با آسفالت برخورد می‌کنند.

همچنین اگر سیم‌ها قطع شوند و کیف کمری پوشیده نشود، AtmosGears می‌تواند به عنوان اسکیت‌های معمولی بدون قدرت مورد استفاده قرار گیرد.

حتی زمانی که آنها متصل هستند، رها کردن گاز کنترل از راه دور باعث می‌شود که آنها به حالت بدون قدرت برگردند. این کنترل از راه دور می‌تواند برای ترمز الکترونیکی و حتی برای حرکت به عقب نیز استفاده شود.

از نظر مشخصات، این اسکیت‌ها دارای سرعت حداکثر ۱۸ مایل در ساعت (۲۹ کیلومتر در ساعت) هستند و ادعا می‌شود که با هر بار شارژ برای مسافت ۱۶ مایل (۲۶ کیلومتر) مناسب می‌باشند.

آنها به اندازه کافی گشتاور تولید می‌کنند تا از شیب‌های ۱۵٪ بالا بروند و کاربران با وزن تا ۱۱۸ کیلوگرم را تحمل کنند.

الکترونیک آنها دارای مقاومت در برابر آب IP65 است، به این معنی که آنها قادر به تحمل جت‌های آب با فشار کم از همه جهات هستند.

اگر همه چیز خوب پیش برود، با قیمت ۶۳۰ یورو (حدود ۷۰۰ دلار آمریکا) می‌توانید یک مجموعه قاب که به بوت‌ها متصل می‌شود را دریافت کنید.

همچنین ۷۷۰ یورو (۸۶۰ دلار) برای یک ترکیب قاب/بوت مورد نیاز است. قیمت‌های خرده‌فروشی برنامه‌ریزی شده به ترتیب ۸۵۰ و ۱۰۰۰ دلار می‌باشد.