با ستاره های نوظهور باشگاه سروش اسکیت البرز آشنا شوید

سال 1403 در حالی از نیمه گذشت که استان البرز به واسطه حضور و سرمایه گذاری باشگاه سروش اسکیت حضوری پرفروغ در مسابقات مختلف کشوری داشت.

به گزارش 90 البرز،این باشگاه در تمامی رویدادهای برگزار شده در سطح ملی مشارکت داشت و با دست پر و کسب بیشترین عناوین برتر به کرج بازگشت.

در کنار تلاش و موفقیت تک تک اعضای تیم های مختلف این باشگاه چند اسکیت باز درخشش خیره کننده ای داشتند و با کسب مدال های مختلف و ثبت حدنصاب های جدید خود را به عنوان ستاره های جدید اسکیت ایران مطرح کرده اند.
با ما همراه باشید تا معرفی از این ستاره ها و دستاوردهای آنها داشته باشیم.

آیلین رجبی:
آیلین رجبی را می توان موفق ترین اسکیت باز دختر باشگاه سروش اسکیت در مسابقات آزاد دستجات کشور قلمداد کرد.



وی در مرحله اول این مسابقات طلای۳۰۰۰متر و طلای۸۰۰متر را کسب کرد و در مرحله دوم موفق به کسب طلای۳۰۰۰متر و طلای۸۰۰متر شد تا با ثبت 100 درصدی کسب مدال طلا یک حدنصاب جدید را برای باشگاه خود ثبت کند.

پرنیا بهرو
پرنیا بهرو نیز در زمره موفق ترین اسکیت بازان سروش اسکیت در مسابقات دستجات آزاد کشور بود. وی نیز در مرحله اول این مسابقات طلای۸۰۰مترو نقره ۱۰۰ متر و در مرحله دوم طلای۲۰۰متر و طلای۶۰۰متر را به خود اختصاص داد و توانست نقش بسزایی در موفقیت باشگاه خود ایفا کند.


آراد سعیدآبادی
آراد سعیدآبادی را باید موفق ترین اسکیت باز باشگاه سروش اسکیت در بخش پسران عنوان کرد. باشگاه سروش اسکیت پس از موفقیت های درخشان در بخش دختران اینبار در بخش پسران نیز خود را مطرح کرده و آراد یکی از چهره های شاخص این رویکرد باشگاه است.

وی نیز در مرحله اول مسابقات نقره ۸۰۰ متر و در مرحله دوم طلای ۵۰۰۰ متر و طلای ۸۰۰ متر را به دست آورد و کارنامه ای درخشان را به ثبت رساند.


این 3 اسکیت باز چهره های شاخص مسابقات کشوری در سال جاری بودند و در صورت نگاه ویژه و عدالت محور فدراسیون و حمایت بیشتر می توانند ستاره های اسکیت ایران در سال های پیش رو باشند.

البته در کنار این چهره ها باشگاه سروش اسکیت 3 نماینده در مسابقات جهانی ایتالیا داشت و مژده شعبانی  و علی پناهی در بخش فری استایال شاخه اسپید اسلالوم و محیا دست پاک در بخش سرعت حضوری ارزشمند در این رویداد معتبر داشتند.

المپیک میدان گاه بزرگی برای درخشش اسکیت ایران می تواند باشد و قطعا روزی خواهد رسید که یکی از این مدال های خوشرنگ سهم البرزی ها و ورزشکاران باشگاه سروش اسکیت سی تی پی خواهد شد.