تنها تیم البرزی لیگ فوتسال بانوان کشور در آستانه انحلال

مدیرعامل باشگاه آوا آباندخت البرز گفت: به دلیل عدم حمایت مسئولان و نبود حامی مالی شرایط حضور در فصل جدید لیگ فوتسال کشور را نداریم و درصدد فروش امتیاز و انحلال تیم هستیم.

به گزارش 90 البرز، سمانه ندیمی اظهار کرد: چندسالی است که در لیگ فوتسال کشور حضور داریم و تلاش کرده ایم بستر مناسبی برای معرفی استعدادهای البرزی وهدایت آنها به دیگر تیم های لیگی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در این مسیر نتوانسته ایم حمایت استان را داشته باشیم و درنهایت منجر به این شد که انصراف خود را از تیمداری و عدم حضور در فصل جدید اعلام کنیم.

ندیمی با بیان اینکه متاسفانه فضای خوبی برفوتسال بانوان البرز حاکم نیست افزود: در سال های اخیر تیم های بوتاپارس ایرانیان و نصر فردیس پس از درخشش در لیگ کشور منحل شد و حالا ما به این سرنوشت دچار شده ایم.

مدیرعامل باشگاه آوا آباندخت البرز بیان کرد: متاسفانه در موضوع فروش امتیاز تیم نیز دچار ضرر مضاعف شده ایم چرا که فدراسیون سوپرلیگ را منحل و تیم ها را یک رده تنزل داده و امتیاز لیگ برتری ما نیز به همین دلیل از ارزش افتاده است.

وی با بیان اینکه مشتریانی از خارج از استان برای خرید امتیاز تیم داریم گفت: تیمی از خود استان تمایلی برای دراختیار گرفتن امتیاز تیم نشان نداده و در خوشبینانه ترین حالت امتیاز به شهر دیگری واگذار خواهد شد.

ندیمی در پایان گفت: نابودی تیم های لیگی البرز قطعا برای بازیکنان آینده ساز و رده پایه استان آسیب زا خواهد زد و شرایط این رشته ورزشی در استان را وخیم تر خواهد کرد.