سرمربی شهدای رزکان البرز: مسئولان البرز از ما حمایت روحی روانی کنند/تیمی همدل وباانگیزه هستیم

سرمربی شهدای رزکان البرز با بیان اینکه پیروزی دلچسبی مقابل تیم پیشگامان فنون تهران رقم خورد گفت: این برد را در حالی کسب کردیم که تقریبا یک نیمه ده نفره بودیم.

 محسن کریمی اظهار کرد:شب گذشته بازی بسیار دشواری را مقابل حریف تهرانی خود داشتیم و خوشحالم که با برد مقابل این تیم خود را در جمع مدعیان صعود حفظ کردیم.

وی افزود: موقعیت های بی شماری را در نیمه اول داشتیم که از دست رفت،در نیمه دوم نیز پس از دقایقی ده نفره شدیم با این حال همت وتلاش بازیکنان سبب شد با یک بازیکن کمتر گل 3 امتیازی بازی را به ثمر برسانیم و برنده از این بازی سخت خارج از خانه خارج شویم.

کریمی با بیان اینکه در راه صعود به لیگ دو رقبای سرسختی داریم گفت: امید وحدت بیرجند و شهرداری نوشهر دو رقیب سرسخت ما هستند و امیدوارم درنهایت بتوانیم جواز صعود به لیگ دو را کسب کنیم.

سرمربی شهدای رزکان البرز با تاکید براینکه تیمی همدل و با انگیزه داریم گفت: انتظار مالی از مسئولان شهر و استان نداریم و توقع داریم به شکل روحی و روانی به حمایت از این تیم بیایند و ما را در این مسیر سخت همراهی کنند.

کریمی در پایان گفت: شهدای رزکان متعلق به همه مردم است و امیدوارم درنهایت بتوانیم با صعود به دسته بالاتر شادمانی را به آنها هدیه کنیم.