به گزارش 90 البرز، کامبیز خوشنودپور اظهار کرد: خوشحالم که عنوان کنم امروز هیئت تیراندازی البرز با بالاترین  ظرفیت ممکن در حال فعالیت است و به محوریت خانه تیراندازی مالک اشتر کرج فرایند آموزش،استعدادیابی و آماده سازی تیم های منتخب به خوبی در حال انجام است.

وی به فعالیت های آموزشی اشاره کرد و افزود: در بخش آموزش با به کارگیری مربیان توانمند 8 کلاس آموزشی ویژه علاقمندان در سنین مختلف را از ساعت 8 صبح تا 10 شب دایر کردیم و در نیمه نخست امسال موفق به جذب ده ها چهره جدید به این رشته ورزشی شده ایم.

خوشنودپور تصریح کرد: در این جمع چهره های مستعد و نخبه ای کشف شده اند که در تیم های منتخب استان حضور یافته اند و جای خوشحالی است که برخی از آنها توانسته اند به سطح بالای فنی برسند.

111

 متولی تیراندازی استان البرز با اشاره به ظرفیت های بالای تیراندازی البرز در سطح ملی گفت: در حال حاضر 16 البرزی درمعیت تیم های مختلف باشگاهی در لیگ های کشوری حضور دارند ضمن آنکه 10 تیرانداز نخبه استان نیز در قالب تیم های باشگاهی خود استان در لیگ یک کشور حضور دارند و این حجم بالای حضور خود گویای ظرفیت های کم نظیر البرز در این رشته ورزشی است.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود به تلاش های صورت گرفته در بعد سخت افزاری اشاره کرد و گفت: بهسازی سالن و تقویت سلاح های آموزشی با همکاری فدراسیون در ماه های گذشته انجام شده است ضمن آنکه با در اختیار گرفتن 3 قبضه سلاح از فدراسیون رشته تراپ را در استان فعال کرده ایم و علاقمندان به این رشته ساماندهی شده اند.

خوشنودپور به مسابقات واعزام ها در نیمه نخست سال اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات اهداف پروازی استان در شهرستان اشتهارد، برگزاری مسابقات تپانچه وتفنگ آقایان وبانوان استان و برگزاری مسابقات گرامیداشت دهه فجر از جمله مهمترین برنامه های ما در این مدت بوده است ضمن آنکه تیم بانوان استان را مهیای حضور در لیگ دسته اول کشور کردیم که مرحله نخست آن به میزبانی البرز در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شده است وبا کسب عنوان دومی البرز همراه بود.

سرپرست هیئت تیراندازی استان البرز فعال سازی هیئت های شهرستانی و ترمیم ساختار اداری هیئت دیگر اقدام صورت گرفته در این مدت بوده است گفت: در این راستا هیئت شهرستان اشتهارد،نظرآباد وطالقان فعال شده اند ضمن آنکه در جلسات مشترک با ادارات فعال در حوزه تیراندازی تلاش کرده ایم هم افزایی لازم را برای توسعه بیشتر این ورزش در سطح استان ایجاد کنیم.

وی در پایان با تاکید دوباره بر توانمندی های بالای تیراندازی البرز گفت: قطع به یقین در سایه توجه وحمایت ازاین هیئت ورزشی می توانیم امیدوار باشیم تا در سالهای نه چندان دور نمایندگانی از البرز در تیم های ملی داشته باشیم و مدال آوری آنها را به نظاره بنشینیم.