خوابگاه و سالن بدنسازی خانه هندبال البرز به زودی افتتاح می‌شود

رئیس هیات هندبال استان البرز گفت: خانه تخصصی هندبال مطالبه به حق فعالان این ورزش بود که محقق شد و به زودی خوابگاه و سالن بدنسازی آن نیز به بهره برداری می رسد.
مرتضی خادمی اظهار کرد: پس از واگذاری رسمی سالن انقلاب به هیات هندبال  استان کفپوش ،نور سالن و سایر تجهیزات سالن مورد بهسازی و بازسازی قرار گرفت.

وی افزود:  همچنین سالن تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی نیز تا چند روز آینده افتتاح خواهد شد و در حال پیگیری هستیم تا با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و باشگاه یکتا افروز خوابگاه خانه تخصصی هندبال را هم تجهیز و تکمیل کنیم تا بتوانیم به صورت حرفه ای در خدمت ورزشکاران رشته هندبال و رشته های دیگر در استان باشیم.

خادمی با بیان اینکه حاصل سرمایه گذاری در هندبال دختران ١١ دعوت شده از استان البرز به اولین اردوی تیم ملی نوجوانان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است گفت: این سرمایه گذاری با همکاری بخش خصوصی و باشگاه یکتاافروز صورت گرفته است و مطمئنا آینده هندبال بانوان البرز را بیمه خواهد کرد.
وی تصریح کرد: دختران نوجوان البرزی هفته گذشته قهرمان مسابقات منطقه ٦ کشور شدند و آماده حضور در مرحله نهایی مسابقات می شوند ضمن آنکه در ماه های گذشته نیز بانوان البرز قهرمان امیدهای کشور و نایب قهرمان جوانان کشور شده اند.

رئیس هیات هندبال استان البرز در پایان گفت: متاسفانه عدم حضور در لیگ برتر هندبال بانوان آسیب جدی به برنامه ریزی هندبال در سطح بانوان زد. مطمئنا تلاش خواهیم کرد سال آینده با تیم خوب و یکدستی در لیگ برتر حاضر شویم و این غیبت را جبران کنیم.