طرح بزرگ تربیت مربی تخصصی اسکیت در البرز اجرا می شود

رئیس هیات اسکیت استان البرز از اجرای طرح بزرگ تربیت مربی تخصصی اسکیت در قالب طرح 1836 با هدف جبران کمبود مربی در استان خبرداد.

به گزارش90 البرز، سروش خندان دل اظهار کرد:  طرح ۱۸۳۶ شامل آماده سازی وآموزش تکنیک های مربیگری اسکیت پایه می شود.

وی افزود: در این طرح علاقه مندان به اسکیت و اشتغال در این ورزش با مراجعه به نزدیکترین پیست یا باشگاه اسکیت به محل سکونت خود در مدت ۴۰ جلسه با تکنیک های مربیگری پایه اسکیت آشنا خواهند شد و ۴ ترم آموزش اسکیت رو به صورت فشرده در ۴۰ جلسه خواهند گذراند ..

خندان دل هزینه کل این دوره ۴۰ جلسه ای را ۳ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: پس از گذراندن طرح افراد در کلاس های مربیگری اسکیت شرکت خواهند کرد و با دریافت مدرک مربیگری خود ،در همان پیست یا باشگاه به عنوان مربی مشغول به فعالیت خواهند شد.

رئیس هیات اسکیت استان البرز باشگاه ها و پیست های فعال در استان که این طرح را پوشش می دهند را مورد اشاره قرار داد و گفت: آکادمی سروش اسکیت تندرستی، باشگاه اسکیت افشین، آکادمی سروش اسکیت نبوت، آکادمی سروش اسکیت خانواده، آکادمی اسکیت مسعودی بنفشه، آکادمی سروش اسکیت نسترن، آکادمی سروش اسکیت هامون، آکادمی سروش اسکیت منظریه، آکادمی سروش اسکیت مهر، آکادمی سروش اسکیت ماهدشت، آکادمی اسکیت امامزاده طاهر، آکادمی سروش اسکیت بهشت، آکادمی سروش اسکیت ابن سینا، آکادمی سروش اسکیت سه باندی، آکادمی سروش اسکیت بنفشه و آکادمی سروش اسکیت فردیس آماده پاسخگویی به علاقمندان به حضور در این طرح است.