البرز میزبان رقابتهای قهرمانی جودوی منطقه پنج کشور شد

«مجید نورمحمدی» افزود: مسابقات قهرمانی جودوی منطقه پنج کشوری در ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان در ۲ بخش دختران و پسران از ۲۸ خرداد ماه در خانه جودوی شهید قنبری باشگاه شهید کیانپور این استان آغاز می شود.

وی اظهار کرد: مسابقات رده سنی نوجوانان در ۹ وزن و در رده سنی جوانان در هشت وزن برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور هفت تیم از استان های سمنان، توابع تهران، قم، تهران، گیلان و البرز (۲ تیم) برگزار خواهد شد، گفت: برترین های شرکت کننده در این مسابقات به مسابقات کشوری که از اوایل شهریور ماه در یکی از استان ها برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

آمادگی جودوکاران البرزی

نورمحمدی در ادامه به وضعیت جودوکاران این استان اشاره کرد و افزود: برای آمادگی جودوکاران این استان در رده های سنی نونهالان تا جوانان جمعه هر هفته اردوی آزاد در داخل خانه جودو برگزار می شود که از این تمرینات خروجی خیلی خوبی داریم.

وی با بیان اینکه از زمان راه اندازی خانه جودو در استان شاهد بازخوردهای خیلی خوبی بوده ایم، تصریح کرد: سال گذشته تیم البرز توانست در مسابقات کشوری رده سنی بزرگسالان مقام اول کشوری و در رده سنی نوجوانان موفق به کسب پنج عنوان قهرمانی شود.

دبیر هیات جودوی استان البرز یادآور شد: هم اکنون بر اساس آخرین آمار پنج هزار و ۸۶۰ نفر بیمه شده ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان در این رشته ورزشی فعال هستند.

وی افزود: در استان البرز حدود ۱۷ باشگاه تمرینی برای تمرینات ورزشی جودوکاران البرز وجود دارد.

مسابقات منطقه پنج کشوری رشته جودو در بخش پسران از ۲۸ تا ۳۰ خرداد ماه جاری و در بخش دختران در روز ۳۱ خرداد ماه برگزار خواهد شد.