سوالات ورزشی خود را از بینگ چت بپرسید

در هفته‌ جاری، بینگ چت قابلیت پاسخ بهتر در زمینه ورزش را به همراه Image Creator در اسکایپ اضافه کرده است.

به گزارش 90 البرز به نقل از  تکناک، پس از یک هفته تعطیلی، مایکروسافت یک بروزرسانی توسعه‌ رسمی Bing Chat را در وبلاگ Bing خود منتشر کرده است. این بروزرسانی بهبوداتی در برخی دسته‌بندی‌ها را به همراه یک ویژگی جدید در اسکایپ نشان می‌دهد.

در این پست وبلاگ، ذکر شده است که بینگ چت باید اکنون برای کاربرانی که به دنبال پاسخ‌های سوالات ورزشی خود هستند، کمی مفیدتر باشد.

در این پست آمده است: در این بروزرسانی، ما به پشتیبانی از یک مجموعه بسیار گسترده‌تری از ورزش‌های تیمی پرداخته‌ایم. از Bing Chat بخواهید که برنامه‌ی جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳ فیفا را نشان دهد یا زمان بازی بعدی Angels در برابر White Sox کی است؟

علاوه بر این، مایکروسافت یک روش برای استفاده از تولید کننده‌ تصویر AI Bing Image Creator در داخل برنامه پیام‌رسان Skype خود اضافه کرده است: با اضافه کردن Bing به گفتگوی Skype خود، از آن بخواهید که یک تصویر از یک کوالا که در یک جنگل در حال مپیتیشن در سبک پابلو پیکاسو تولید کند.این ویژگی جدید می‌تواند گفتگوهای Skype با دوستان شما را جذاب‌تر کند.

در این پست وبلاگ، اشاره شده است که در هفته‌ جاری، بهبوداتی در بخش پشتیبانی انجام شده است. این بهبودات باعث کاهش نوسانات تأخیر در پاسخ به برخی سوال‌ها می‌شود. این بهبودات توسط میخاییل پاراخین ، رئیس تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت، در یک پست توییتری که در ابتدای هفته نوشته بود، به صورت دقیق‌تر شرح داده شده است.

در این پست وبلاگ، به ویژگی‌های جدید خرید با استفاده از هوش مصنوعی که قبلاً اعلام شده بود و در حال گسترش به Bing Search، Bing Chat و مرورگر وب Microsoft Edge است، اشاره شده است. همچنین اشاره شده است که برای اولین بار، قابلیت  Windows Copilot استفاده از هوش مصنوعی به صورت عمومی در بروزرسانی کانال توسعه‌ی Dev برای کاربران Insider ویندوز ۱۱ ارائه شده است.