جانشین بازی فیفا به طور رسمی معرفی شد

بازی فوتبال EA FIFA در چند دهه گذشته به عنوان اولین گروه بازی ویدیویی فوتبال مطرح بوده و بیش از ۳۰۰ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. حال قرار است در یک اتفاق جدید جانشین بازی فیفا به بازار معرفی شود.

هومن ناظمی- به گزارش 90 البرز به نقل از  تکناک، با توجه به موفقیت و محبوبیت بالای EA FIFA ، شوکه کننده بود که در سال ۲۰۲۲ شاهد خاتمه یک همکاری ۳۰ ساله بین EA و FIFA باشیم.

با این حال، EA دیگر نخواست برای برند FIFA پول بیشتری پرداخت کند و تصمیم گرفت به جای آن به دنبال EA Sports FC 24 باشد.

امروز EA تریلر اعلان رسمی EA Sports FC 24 را منتشر کرد. در حالی که ما به گیم پلی یا عملکرد درون موتور نگاهی نداشتیم، رونمایی از EA Sports FC 24 نشان دهنده اعتماد به بازی سالانه EA است. برای طرفدارانی که دوست دارند بیشتر ببینند، EA همچنین اعلام کرد که نمایش کامل EA Sports FC 24 در تاریخ 13 ژوئیه 2023 منتشر خواهد شد.

با توجه به سرویس هایی مانند EA Play و Xbox Game Pass Ultimate، بازیکنان PC و کنسول فرصت داشتند تا نسخه های قبلی FIFA را امتحان کنند.

امیدواریم که EA با EA Sports FC 24 این سنت را ادامه دهد . برای طرفداران وفادار FIFA که به این تغییر خوشبین نیستند، رییس سازمان اعلام کرد که FIFA 25 و نسخه های بعدی با توسعه دهندگان و ناشران جدید بازگشت خواهد کرد. هنوز دیده نشده که FIFA می تواند با چه کسانی برای شراکت قرارداد ببندد، اما مشخص است که این انجمن به بازی های ویدیویی FIFA در آینده علاقه مند است.