کسری گرمدره یک تیم جوان بوده که ۹۵درصد آنان بومی استان هستند

سرمربی تیم فوتسال کسری شهر گرمدره استان البرز با اشاره به موفقیت این تیم در صعود به لیگ یک کشوری، گفت: در نظر داریم تا در فصل بعد در لیگ یک کشوری همچنان پرقدرت تیم داری کنیم.

به گزارش 90 البرز، «کاظم صادقی» با بیان اینکه این تیم نخستین سال شکل گیری خود را می گذراند، افزود: این تیم اختصاص به یک شرکت ساختمانی با مدیرعاملی و مالکیت «محمدرضا براتی» است که از پیشکسوتان سابق فوتبال به شمار می رود.

وی با بیان اینکه تیم کسری گرمدره یک تیم جوان بوده که ۹۵درصد آنان بومی استان هستند، اظهار کرد: این تیم به لحاظ تازه تاسیس بودن قرار بود همچنان در لیگ ۲ کشوری باقی بماند ولی با توجه به پتانسیل بالای این استان موفق شدیم در همان مرحله اول در لیگ بالا بیایم.

وی گفت: در مرحله دوم نیز با اینکه در گروه سختی قرار داشتیم موفق شدیم در مقابل تیم های بوشهر و قم نتیجه بُرد را به دست بیاوریم و در مقابل تیم علی آباد کتول نیز نتیجه مساوی را داشته باشیم.

صادقی با بیان اینکه حمایت خوبی از این تیم شده است، اظهار امیدواری کرد: صعود این تیم تازه متولد شده یک یادگاری برای استان البرز باشد و در سال های بعد نیز بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

تیم فوتسال کسری گرمدره با کسب ۴۷ امتیاز موفق به صعود به لیگ یک کشوری فوتسال شد.