سرمربی تیم ملی تکواندو: به دنبال افتخار آفرینی در آوردگاه جهانی هستیم

مربی البرزی و سرمربی تیم ملی نونهالان تکواندو اعزامی به رقابت های جهانی بوسنی با اشاره به میزبانی استان البرز از اردوی تیم ملی نونهالان گفت: به دنبال افتخار آفرینی در آوردگاه و رقابت‌های جهانی هستیم.

90 البرز- «محمد عزیزی» افزود: با توجه به اینکه رده سنی نونهالان هر سه سال یکبار تغییر می‌کند از لحاظ فنی نمی توان حریف ها را آنالیز کرد و با شناخت قبلی پای به رقابتها گذاشت، اما ما با تکیه بر شناخت کلی از کشورها و سبک بازی هایشان و همچنین تکنیک و تاکنیک هایی که در این سن اجرا می شود امیدواریم بر حریفان غلبه کنیم.

وی اظهار کرد: ۱۰ نفر فیکس شده پس از برگزاری مسابقات آزاد با حضور ۷۸۰ نفر و در دور دوم ۴۰ نفر مقام آور و منتخب کمیته فنی، موفق به حضور در اردوی تیم ملی شدند.

وی گفت: از آنجاییکه کشور بوسنی دارای سفارت در کشور ایران نیست و پروسه اخذ ویزا ۴۵ روز به طول می انجامید باید خیلی سریع نسبت به انتخاب ۱۰ نفر اعزامی اقدام می کردیم و کادر فنی نیز مبنای انتخاب را بر اساس فاکتورهای ۲ دور انتخابی و عملکرد بازیکنان و بحث قد و وزنی گذاشت.

سرمربی تیم ملی نونهالان گفت: از نسل گذشته که به رقابت های جهانی و آسیایی اعزام شده بودند تنها یک نفر در وزن دهم در اردوی تیم ملی حضور دارد.

عزیزی ادامه داد: البرز در این رقابتها دارای یک نماینده است و «آرین اکبری منش» در وزن دوم به عنوان نماینده استان پای بر روی شیهاپ جانگ جهانی خواهد گذاشت.

وی یادآور شد: همچنین با توجه به تجربیات ارزشمند «یوسف جنگجو» که سابقه اعزام به مسابقات جهانی و آسیایی را داشتند در کنار من و «محمد علوی» به مسابقات جهانی اعزام خواهیم شد و امید آن دارم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی گفت: استان البرز در سال گذشته نیز در مقطعی میزبان تیم ملی نونهالان و نوجوانان بود و هر ۲ تیم با ارائه بهترین عملکرد موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

عزیزی با بیان اینکه با پیگیری و همکاری های هیات تکواندو استان البرز محل تمرینات تیم ملی در منطقه صفادشت استان البرز تعیین شده، افزود: اعضاء تیم ملی خود را به کادر فنی معرفی و از امروز دوشنبه ۲۶ تیرماه تمرینات تیم در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر آغاز می شود.

سرمربی تیم نونهال تکواندو ایران با اشاره به اینکه رقابت های جهانی از ۶ شهریور آغاز خواهد شد، اظهار امیدواری کرد: در تقابل با کشورهای مدعی مانند کره، مکزیک، آذربایجان و ترکیه که در دوره های گذشته حائز سکو شدند موفق عمل کنیم و با بهترین نتیجه به کشور بازگردیم، البته ناگفته نماند دیگر کشورها نیز تک ستاره هایی در تیم های خود دارند که امید به کسب مدال دارند.