دلسوز ورزش باشید

🔸️در پی جوابیه مدیرعامل باشگاه ایرانیان یکی از مربیان کشتی استان البرز گفتگویی با پایگاه خبری  ۹۰ البرز داشته که در ادامه می خوانید.

پاکدامن از مربیان نام آشنا کشتی البرز و یکی از مربیان باشگاه عجمیان در همین ارتباط گفت: متاسفانه سرانه ورزشی در استان البرز در شرایط خوبی بسر نمی برند و همه رشته های ورزشی با کمبود امکانات مواجه هستند.
رشته کشتی همیشه در استان البرز مورد استقبال نوجوانان و جوانان قرار گرفته است و تمام تلاش ما این است تا بهترین شرایط را برای آنها مهیا کنیم ولی متاسفانه بعضی آقایان با افزایش و گرانی سالن های ورزشی کاری کردند تا ما مربیان  به سختی تیم های خود را اداره کنیم.

چندین سال در سالن بعثت کرج فعالیت میکردم ولی هیچ تعاملی از سوی اقای نجم الدین ندیدم.

سوال من این است شما که مطالبه گر هستید و برای تیمداری در لیگ سه کشور خواهان زمین وپخش زنده رایگان هستید آیا خود شما حاضر شدید با قیمت و تعرفه مشخص شده از سوی اداره ورزش با ما همکاری داشته باشید.حتی شما اعلام کردید که چون بهره بردار هستم هر اختیاری در این باشگاه با من هستش....

با وجود تمام تعاملی که بهره بردار قبلی آقای رضا داعی و مدیریت باشگاه آقای قاسمی داشتم حتی نظافت تشک کشتی رو خودم و بچه های ورزشکار انجام می‌دادیم ولی از سوی اقای نجم الدین هیچ تعاملی با بنده صورت نگرفت.

متاسفانه انقدر قیمت سالن کشتی مجموعه بعثت گران است که ما مجبور به ترک آن شدیم و اگر  آقای محمود میرزا خانی
و آقای رضا صفری رئیس و نایب‌رئیس هیئت کشتی کرج نبودند من کجا باید با ۶۰ نفر شاگرد اسکان پیدا میکردم  در حالی که تمام این بچه ها بومی اون محل بودند و از نظر مالی توان پرداخت شهریه سنگین رو نداشتند

و در نهایت درخواست من از مدیرکل ورزش و جوانان این است که اجازه ندهند سالن های ورزشی با قیمت نجومی در ختیار باشگاه داران قرار بگیرد.