افتتاحیه اولین لیگ آمادگی جسمانی استان البرز برگزار شد

مراسم افتتاحیه اولین لیگ آمادگی جسمانی استان البرز با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در مجموعه ورزشی تختی مهرشهرکرج برگزار شد.

به گزارش 90 البرز، لیگ آمادگی استان البرز برای نخستین بار در سطح کشور برگزار می شود و قرار است دیگر استان ها نیز به تناوب این رویداد را برگزار و در نهایت لیگ کشوری آمادگی جسمانی را شکل دهند.

رییس فدراسیون آمادگی جسمانی در این مراسم با قدردانی از هیات البرز به عنوان پیشگام برگزاری اولین دوره لیگ آمادگی جسمانی گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از این رویداد در البرز شده و می تواند الگویی برای دیگر استان ها باشد.

گواری با بیان اینکه لیگ آمادگی جسمانی یک اتفاق بزرگ از زمان شکل گیری دوباره فدراسیون مستقل در کشور است و بستری برای محک خوردن ورزشکاران در سطح استانی و ملی است.

وی تصریح کرد: در نظر داریم لیگ سراسری آمادگی جسمانی را در اینده نزدیک برنامه ریزی واجرا کنیم و امیدوارم استان های مختلف با مشارکت در اجرای آن زمینه شکوفایی هر چه بیشتر آمادگی جسمانی را فراهم کنند.

رییس هیات آمادگی جسمانی استان البرز نیز در این مراسم اظهار کرد: البرز در عمر کوتاه خود پیشتاز برنامه های مختلفی بوده که به الگویی برای کشور تبدیل شده است.ما در گذشته جشنواره ورزشی سندروم داون را برگزار کردیم و اکنون نیز به عنوان اولین استان لیگ آمادگی جسمانی را پایه ریزی کرده ایم وبه شکل پایلوت البرز مراسم افتتاحیه را برگزار کند.

مصطفی حدادی ادامه داد: خوشبختانه استقبال خیلی خوبی را از سوی باشگاه ها و شهرستان های استان شاهد بوده ایم و به نظر می رسد اولین دوره لیگ در دو بخش اقایان و بانوان با بالاترین کیفیت و نشای دوچندان برگزار شود تا نماینده البرز به لیگ کشور معرفی شود.