قهرمانان، پیشکسوتان و حامیان موتورسواری و اتومبیلرانی البرز تقدیر می شوند

رییس هیات موتورسواری واتومبیلرانی استان البرز از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ،مدال آوران و پیشکسوتان این استان در شهریورماه سال جاری خبرداد.
به گزارش 90 البرز، اردشیر درویشی اظهار کرد: این مراسم با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری به میزبانی یکی از تالارهای بزرگ شهر برگزار می شود.
وی افزود: البرز قطب اصلی و به نوعی پایتخت اتومبیلرانی و موتورسواری کشور است و چهره های قهرمان بیشماری را تحویل جامعه ورزش داده است لذا تصمیم بر این شد در یک مراسم باشکوه از قهرمانان و مدال آوران ارزشمند استان قدردانی شایسته ای انجام شود.
درویشی با بیان اینکه تجلیل از پیشکسوتان و حامیان موتورسواری و اتومبیلرانی   بخش دیگر این مراسم است گفت: اگر موفقیتی در اتومبیلرانی و موتورسواری داشته ایم ماحصل همراهی پیشکسوتان و حامیان و خیران ورزشی بوده لذا تلاش خواهیم کرد تقدیری شایسته از این عزیزان داشته باشیم و در حد توان و وسع خود زحمات آنها را ارج بنهیم.
رییس هیات موتورسواری واتومبیلرانی استان البرز در پایان گفت: کمیته ای برای برگزاری این مراسم تشکیل شده و تلاش خواهیم کرد رویدادی در شان خانواده بزرگ اتومبیلرانی و موتورسواری البرز برگزار کنیم.