برای حضور در رقابتهای انتخابی المپیک؛ چهار کاراته کای ایران ۱۷ خردادماه به پاریس می‌روند

چهار نماینده کاراته ایران برای حضور رقابتهای انتخابی المپیک دو شنبه هفته آینده تهران را به مقصد پاریس ترک می کنند.

90 البرز - آخرین مرحله از رقابت‌های کاراته انتخابی المپیک، ۲۱ خردادماه با حضور ۴۹۱ کاراته کا از ۹۷ کشور به میزبانی فرانسه در سالن «پیردوکوبرتن» شهر پاریس برگزار خواهد شد. چهار کاراته کای ایران برای حضور در این رقابتها دوشنبه ۱۷ خردادماه تهران را به مقصد پاریس ترک می‌کنند.

امیرمهدیزاده در وزن ۶۷- کیلوگرم، رزیتا علیپور در وزن ۶۱- کیلوگرم، فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی هم در کاتای انفرادی در این مسابقات به روی تاتامی می‌روند. شهرام هروی و سمانه خوش قدم نیز به عنوان مربی این تیم چهار نفره را همراهی می‌کنند.

طبق برنامه ،جمعه ۲۱ خردادماه در روز نخست، رقابتهای کاتای انفرادی بانوان، مبارزات دو وزن ۶۷- مردان و ۵۵- کیلوگرم زنان برگزار می‌شود که فاطمه صادقی و امیر مهدیزاده نمایندگان کشورمان می‌باشند.

شنبه ۲۲ خردادماه کاراته کاهای دو وزن ۶۱- زنان و ۷۵- کیلوگرم مردان به همراه کاتای انفرادی مردان به روی تاتامی می‌روند که رزیتا علیپور و ابوالفضل شهرجردی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

یکشنبه ۲۳ خردادماه در روز پایانی هم مبارزات دو وزن ۶۱+ کیلوگرم و ۷۵+ کیلوگرم برگزار می‌شود که تیم ملی ایران نماینده‌ای ندارد.