با حضور مربی نامدار جهانی؛ کلینیک حرفه ای مربیان پدل در استان البرز آغاز شد

کلینیک حرفه ای و دو روزه پدل ویژه مربیان ایرانی با حضور یکی از چهره های مطرح جهانی در مجموعه پدل زون کردان استان البرز آغاز شد.

هومن ناظمی- به گزارش 90 البرز، این کلینیک با تدریس خوانی مییرز از اسپانیا برگزار می شود و مربیان فعال ایرانی طی امروز و فردا (5و 6 تیرماه) با آخرین متدها و روش های تمرینی این رشته ورزشی آشنا می شوند.

مدیر باشگاه پدل زون کردان در ارتباط با برگزاری این کلینیک گفت: سال گذشته این مجموعه کار خود را اغاز کرد و در یکسال گذشته تلاش کرده ایم در کنار برگزاری مسابقات مختلف و برپایی کلاس های آموزشی در حوزه ارتقا دانش مربیان نیز اثرگذار باشیم.

محمدرضا صافی ادامه داد: دراین راستا پیش از این 4 دوره تخصصی مربیگری را برگزار کرده ایم و این دوره پنجمین رویدادی است که برای مربیان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه حضور مربی مطرح جهانی در ایران یک اتفاق کم نظیر برای ورزش پدل محسوب می شود گفت: با تلاش های صورت گرفته و همکاری و تعامل خوب فدراسیون تنیس و هیات تنیس البرز وهمچنین حمایت جوما اسپرت اسپانیا و شرکت متین اسپرت ایران حضور مربی نام آشنای جهانی در ایران میسر شد و ما در قالب یک کلینیک دو روزه تلاش می کنیم از دانش وعلم این مربی برای رشد فنی مربیان ایرانی بهره بگیریم.

DSC_2507

DSC_2520

DSC_2865

مدیر باشگاه پدل زون کردان به معرفی این مربی آرژانتینی الاصل پرداخت و گفت: آقای مییرز نفر اول رنکینگ جهانی در سال 2012 است و سالها در جمع بازیکنان برتر این رشته بوده است. وی 4 دوره قهرمانی جهان را در کارنامه کاری خود دارد و از سطح فنی بالایی برخوردار است.

صافی تصریح کرد: امیدوارم این دوره بیشترین اثربخشی را برای مربیان حاضر داشته باشد و کمک کند تا سطح کیفی این ورزش در ایران بالاتر برود.

2

3

4

وی به معرفی مجموعه پدل زون کردان پرداخت و گفت: تمام امکانات لازم برای ورزش پدل در این مجموعه مهیا است و این موضوع مورد اذعان و توجه آقای تیرز نیز قرار گرفت. مجموعه پدل زون کردان علاوه بر داشتن زمین های استاندارد و مدرن روز از امکانات لازم رفاهی برای برپایی اردو برخوردار است.

مدیر باشگاه پدل زون کردان در پایان گفت: در تلاشیم 4 زمین جدید به امکانات این مجموعه اضافه کنیم و در صورت تحقق این موضوع می توانیم میزبان مسابقات سطح یک جهانی در استان البرز باشیم.