رییس هیات ووشو استان البرز:کسب مدال در بخش پسران اتفاق ارزشمندی بود/ دونماینده در مسابقات حرفه ای wwf داریم

رییس هیات ووشو استان البرز با اشاره به موفقیت های ارزشمند کسب شده در تیرماه سال جاری گفت:عناوین کسب شده گواه عیار بالا و ظرفیت های فراوان این رشته ورزشی در البرز است.

به گزارش 90 البرز، اسماعیل سایه افکن اظهار کرد: تیم جوانان ما در بخش دختران عنوان سوم کشور را با 3 مدال ارزشمند طلا،نقره وبرنز کسب کرد و در بخش پسران برای نخستین بار موفق به کسب دو مدال ارزشمند برنز شدیم.

وی افزود: در حوزه همگانی در بوستان های سطح شهر رشته ورزشی تایچی را فعال کردیم واز این طریق طیف گسترده ای از شهروندان را با رشته جذاب وزیبای ووشو آشنا کردیم.

سایه افکن تصریح کرد: همچنین با همراهی مجموعه مهرادمال کرج فستیوال بزرگ ووشو را در بخش فرهنگی این مجموعه برگزار کردیم که با استقبال مردم روبرو شد و خوشحالم که در ایجاد نشاط و شادابی جامعه که مورد تایید فدراسیون ووشو ووزارت ورزش است نقشی موثر ایفا  کردیم.

رییس هیات ووشو استان البرز به مسابقات wwf  اشاره کرد و گفت: در این مسابقات که قرار است در اواخر تیرماه در پل طبیعت برگزار شود و دو قهرمان البرزی به نام های زارع رفیع  وعارفی مقام در بخش ویژه آن حضور دارندو قرار است در مرحله دوم 4 نفر از استان در این مسابقات حاضر خواهند شد.

متولی ووشو استان البرز به خانه ووشو این استان اشاره کرد و گفت: خانه ووشو البرز از امکانات لازم همچون سکو وتالوفیلد استاندارد برخوردار است اما بهره برداری آن با شیوع کرونا مصادف شد  نتوانستیم آن را افتتاح کنیم وحتی از این ظرفیت نتوانسته ایم برای آمادگی تیم های منتخب خود استفاده کنیم.

وی در پایان با اشاره به برخی حواشی ایجاد شده برای این رشته ورزشی گفت: متاسفانه علیرغم همه دستاوردهای کسب شده برخی افراد با کوته نگری ها به دنبال تحت الشعاع قرار دادن این عملکرد هستند وامیدوارم با تدابیر اداره کل ورزش وجوانان استان این حاشیه سازی ها مرتفع شود و بتوانیم در فضایی آرام عملکرد بهتری را رقم بزنیم.