برگزاری سمینار WMMF با حضور سرمربی کره جنوبی

سمینار یک روزه سبکWMMF کاراته با حضور سرمربی کره جنوبی در البرز برگزار شد.

این سمینار به میزبانی باشگاه اکسیر قهرمانی و با حضور استاد احمد صافی سرمربی تیم ملی کره جنوبی و رییس سازمان سبک WMMF و مهدی جعفری رییس هیات کاراته استان البرز برگزار شد.

در همین ارتباط امیر بهادر یاری در گفتگو با خبرنگار ۹۰ البرز گفت: خیلی خوشحالم که باشگاه اکسیر قهرمانی میزبان این سمینار بود که با حضور بیش از ۷۰ شرکت کننده برگزار شد که در نهایت یک روز خوب برای کاراته استان همراه بود.

وی ادامه داد: برگزاری چنین سمینارهایی میتواند کمک شایانی به کاراته استان البرز داشته باشد که از نظر ذهنی و روانی و البته تجربیات خوب استاد صافی کمک حال خوبی برای کاراته کاران بود هرچند معتقدم باید تعداد روزها بیشتر باشد ولی به دلیل محدودیت کرونایی نمیتوانیم بیشتر از یک روز برگزار کنیم و امیدوارم تا پایان سال یک سمینار دیگر هم با میزبانی باشگاه اکسیر قهرمانی برگزار کنیم.

یاری در پایان گفت: هدف ما خدمت به ورزش و به خصوص خدمت به رشته کاراته است و امیدوارم شاهد روزهای پرفروغ برای ورزش البرز باشیم.

در این سمینار مهدی جعفری رییس هیات کاراته، مهدی احمدی دبیر،اصغر طاهر آبادی نایب رییس هیات و همچنین هادی پذیرا ،امیر صباغی عضو هیئت مدیره تیم وکلا کیان البرز،بابک قلعه نوعی مربی ارزنده فوتبال . حمید کریمی مدیر عامل شهدای رزکان،‌هومن گودرزی مسوول سپک تاکرای ساحلی و عضو کادر فنی تیم فوتبال شهدای رزکان .مجید امین ترابی قهرمان جهان و کاپیتن اسبق تیم ملی تکواندو. فریدون عابدین نژاد داور و پیشکسوت  کشتی ایران. محمد اسماعیلی قهرمان و مربی جهانی کیک بوکس. دکتر مشکی و قلندری پیشکسوت ورزش و...حضور داشتند.

در پایان این سمینار حکم مربی ارشد سبک WMMF و نماینده استان البرز از طرف استاد صافی به امیر بهادر یاری اهدا شد.